Happyness & Sadness gewoon stoffen in je harses?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik voel me eigen nu gewoon vet kut... ik weet ook niet waarom.. Gewoon boring kut leven.. en alles zit tegen!!!

Komt je stemming nu gewoon door een hoeveelheid stoffen in je hersenen? Zo ja, dan valt dat toch heel makkelijk bij te werken, dan kan je je altijd happy voelen, maar zou het wel fake zijn.

En ik heb het niet over drugZ ofzo :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Tja das nou idd net wat drugs doet :)

Enige probleem dat optreedt zijn aantal vervelende bijwerkingen af en toe. Zoals gewenning enzo.

Maar wat je stemming betreft, das niets meer of minder dan een chemische reactie, net als de rest van je hoofd.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:16

Aidix

Geluidspietlut

Stond 2 weken terug nog in de krant...
Nieuw medicijn tegen koopverslaving in de VS. Verhoogt de afgifte van Serotonine zodat de 'patienten' zich gelukkig(er) voelen en niet gaan kopen.

Dat is ook een van de zaken die MDMA doet (xtc) en de hoofdoorzaak waardoor het zo lekker is.
Het is dus eigenlijk een legale xtc (maar dan niet zo sterk natuurlijk)!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ok, maar dan is eigenlijk toch alles fake... Blijheid is natuurlijk maar relatief.. maar het wordt dus eigenlijk voor je bepaald.. Ik voel me nog steeds down.. en dat is omdat ik van een stof te weinig of te veel heb? Fijn is dat :(

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:16

Aidix

Geluidspietlut

Sja... je hele hersenpan zit vol met chemicalien, en dat ben jij.

toestanden als dronken/stoned/high resulteren uit veranderingen in chemische processen.
as simple as that...

Verwijderd

Je "eigen wil" heeft natuurlij kwel beetje invloed op hoe je je voelt. Probeer beetje positief te denken ofzo.

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Dat komt dan omdat er een wisselwerking is.
Als er happy dingen zijn worden die stoffen aangemaakt. Dan wordt je happy.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Tijd voor een shotje happyness dan :)

Ik ben nu al wat meer happy dan gisteren. Maar wat extra kan geen kwaad.

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Yep .. ut benne stoffen ja. Ik ben zelf een tijd zwaar depressief en heb toen aan antidepressiva gezeten. Nou dan merk je goed hoe het zit hoor. Er iz dan evengoed nix om blij om te zijn maar je zit wel lekker gelukzalig te doen.... op zich leuk maar je voelt je wel een beetje gek erbij. Het nadeel van drugs is dat het je labiel maakt. Kijk maar naar alcohol. Je voelt je op het moment supergoed maar als het uitgewerkt iz ga je je vaak verrot voelen

reality is for people with no imagination

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De communicatie in de hersenen wordt verzorgd door neurotransmittors dat zijn die stoffen die je bedoelt.
Dus je hebt gelijk. Er zijn ook mensen die aan sporten verslaafd zijn om dat daarbij endorfine vrijkomt.
Adrenaline is ook zo'n stof.
Deze stoffen zijn allemaal door jezelf te manipuleren en hierbij kun je je ook afvragen of dit geen fake is.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Alles is fake, je hele leven is een schil die over je ogen word getrokken, maar niemand begrijpt dit.

Als je erachter wilt komen wat ik bedoel, denk dan aan het laatste moment van je leven waarin je ultiem gelukkig was, omdat je van iets anders nog nooit gehoord hebt.

Voor mij was dat de dag voordat ik het meisje van mijn dromen ontmoette. Om een lang verhaal kort te maken: het werkte niet, en ik voel me er elke dag kut over. Als ik terug denk aan de dag voordat ik haar ontmoette. (Nu bijna een jaar geleden), kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, dat ik toen niet gedacht had dat ik het niet moest doen. Mijn leven is er een hel van geworden.

De dag voordat ik haar ontmoette was ik gelukkig, omdat ik haar nog nooit gemist had, en omdat ik haar nog nooit geneukt had. Ik wist niet wat ik miste, dus miste ik het ook niet. Nu mis ik alles wel. Gewoon omdat ik het mee gemaakt heb, en dat het nooit meer zo zal zijn.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 08:36

Macros

I'm watching...

Nog niet aan de drugs Dirk-Jan?

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Alleen wiet he. maar dat doe ik nu al 4 jaar, dus dat komt niet echt diit deze zooi. En BTW. ik blow helemaal niet om dingen te vergeten ofzo. Als ik me kut voel, ga ik ook niet blowen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Verwijderd

Klopt... toen ik nog geen vrienden had was ik toch gelukkig. Ik had ze nog nooit gehad, miste ze dus niet. Maar nu ik vrienden heb mis ik ze des te meer als ze bijv. op vakantie zijn, en ben ik bang ze kwijt te raken etc.

(Toch ben ik er gemiddeld een stuk gelukkiger op geworden trouwens :))
Pagina: 1