Ermmm Driehoekje en dan nadat ie deurtje open springen ofzo.., anders lukt het niet
Samen staan we sterk!
Waarom zou dat willen?
(tis maar een vraag)
(tis maar een vraag)
dus...
neeOp maandag 18 februari 2002 14:19 schreef cosmosis het volgende:
Is gta 3 ondertussen al uit voor de pc?
Verwijderd
Je kan hem toch uit de autotrekken en dan overrijden met zijn eigen auto? Of werkt die GTA 2 tactiek niet meer
Probeer dit eens: je trekt die gozer uit z'n auto en op het moment dat hij uit z'n auto flikkert begin je te lopen... volgens mij moet dat werken (heb het zelf een paar keer per ongeluk gehad
)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Op maandag 18 februari 2002 14:21 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
nee
Het duurt wel lang hoor, komt ie nog wel uit?
Of is het al bekend wanneer?
🌞🍃
ergens in maart d8 ik.... (hoop ik
)
dus...
Ik heb het ook wel eens per ongeluk gehad. maar er is dus geen gewone manier om het te doen? Altijd als ik het wil dan lukt het nietOp maandag 18 februari 2002 15:22 schreef Marv het volgende:
Probeer dit eens: je trekt die gozer uit z'n auto en op het moment dat hij uit z'n auto flikkert begin je te lopen... volgens mij moet dat werken (heb het zelf een paar keer per ongeluk gehad)
Zodra je in een auto bent gelijk op l2 duwen en o... dan schiet je de ex bestuurder naar de klote
Samen staan we sterk!
Wel als je een UZI hebt ja. Maar dat is nog steeds geen antwoord op mn vraag. Als ik op de D-pad ram na driehoek, dan stapt ie bij mij 9 van de 10 keer gewoon net zo droog in de auto. Beetje jammer. Heel soms per ongeluk gooi ik iemand uit de auto zonder in te stappen, weet NIEMAND van jullie hoe dat moet?Op maandag 18 februari 2002 17:42 schreef IkBenAlles het volgende:
Zodra je in een auto bent gelijk op l2 duwen en o... dan schiet je de ex bestuurder naar de klote
Verwijderd
tering man wat heb je daar aan trek gewoon mense uit de auto ga erin zitte en rijd die gozer overhoop
zucht...Op maandag 18 februari 2002 18:26 schreef Ikroelz het volgende:
tering man wat heb je daar aan trek gewoon mense uit de auto ga erin zitte en rijd die gozer overhoop
zoals al eerder gezegt is als je de deur van de auto open heb getrokken dan moet je gewoon de andere kant op lopen.
als dat je niet lukt dan weet ik het ook niet meer, maar zo werkt het in ieder geval wel.
als dat je niet lukt dan weet ik het ook niet meer, maar zo werkt het in ieder geval wel.
Dat trucje lukt me ongeveer 50/50. Maarja. een andere manier is er volgens mij ook niet. Allemaal bedankt voor het reageren op mn topic.
mzzl
Robin!
mzzl
Robin!
Op dinsdag 19 februari 2002 11:37 schreef RobinBakkenes het volgende:
Dat trucje lukt me ongeveer 50/50.
Waarom doe je dan moeilijk en wil je een andere methode
En trouwens... niet groeten onder je posts (zie de FAQ)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Wat nou moeilijk. Ik wou weten hoe het moest, mag ik dat niet vragen ofzo!! En waarom zet jeje ICQ nummer op GoT als je toch nooit antwoord op mensen die met je proberen te pratenOp dinsdag 19 februari 2002 17:03 schreef Marv het volgende:
[..]
Waarom doe je dan moeilijk en wil je een andere methode
En trouwens... niet groeten onder je posts (zie de FAQ)
DE GROETEN
eigenwijs ventjeOp dinsdag 19 februari 2002 22:11 schreef RobinBakkenes het volgende:
[..]
Wat nou moeilijk. Ik wou weten hoe het moest, mag ik dat niet vragen ofzo!! En waarom zet jeje ICQ nummer op GoT als je toch nooit antwoord op mensen die met je proberen te pratenEn wat boeit het als ik groet, stoor je je eraan ofzo
DE GROETEN
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Ik heb GTA3 op de PC.Het spel werkt de hele tijd goed, ben zelfs op het 2e eiland gekomen.Dan krijg ik deze fout melding :
Unhandled Exception: C00000005
At Address: 00555333
GTA 3 draait zeer goed.
Heb de patch geinstalleerd en de 2e deviance patch.
(fout melding varieerd van tijd,de enne keer na 2 uur spelen en de andere x bij 40 minuten)maar het valt wel op dat ie (vaak/niet altijd) vast loopt bij ontploffingen.
PC Specs:
AMD TB 1400
512 DDR Ram
Asus a7v333
160GB (2x 80 Maxtor 7200rpm 133)
GF2 TI 64 Deluxe
Pioneer Slot In 106s
Unhandled Exception: C00000005
At Address: 00555333
GTA 3 draait zeer goed.
Heb de patch geinstalleerd en de 2e deviance patch.
(fout melding varieerd van tijd,de enne keer na 2 uur spelen en de andere x bij 40 minuten)maar het valt wel op dat ie (vaak/niet altijd) vast loopt bij ontploffingen.
PC Specs:
AMD TB 1400
512 DDR Ram
Asus a7v333
160GB (2x 80 Maxtor 7200rpm 133)
GF2 TI 64 Deluxe
Pioneer Slot In 106s
Mag in een van de andere topics
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()