[WC]Hoe navullen?

Pagina: 1
Acties:

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:14

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Ik ben nu bezig met m'n 1e waterkoeling project... heb al een waterblok,rad en een 600L p/u dompel pomp

Ik heb de radiateur achterop mijn kast bevestigd met de aansluitingen naar boven, vanuit daar wil ik de 2 slangen naar een reservoir bovenop mijn bak OF rechtsvoorin mijn kast maken.. maar nu de vraag. Hoe kan ik op een veilige manier straks mijn waterkoeler bijvullen? Zijn er meer mensen met een zelfde soort setup (meeste zijn inline) en hoe hebben jullie dat geregeld?

Bvd

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ten eerste, volgens mij moet je je reservoir altijd op het laagste punt hebben, dus onderin de kast.
Ik heb nu een inline systeem met het swiftech vulsysteem. Dit wil ik eruit hebben omdat de doorlaat daarvan te klein is voor mijn 1200 l/u pomp.
Ik wil dus ook een reservoir gaan begruiken. Dabit had een handig ding gemaakt om te vullen. Misschien dat dat iets is ofzo.....

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:14

Wimo.

Shake and Bake!

Topicstarter
Ik zal er eens naar kijken.. thx :) De reden dat ik het reservoir bovenop wilde is simpel.. zodra ik de pomp stil zet dan 'valt' al het water wat in de slang naar de radiateur gaat weer net zo hard naar beneden naar het reservoir.. niet erg handig dus ..

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik snap je probleem niet helemaal ...

Als ik bij wil vullen, dan haal ik gewoon mijn reservoir uit m'n kast (slangen zijn daar net lang genoeg voor), ik schroef de desksel er van af en vul bij ... (minuutje werk).

Afbeeldingslocatie: http://www.kroetsjov.nl/computer/debaser/images/fase2/case05.jpg

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op maandag 18 februari 2002 12:59 schreef Kroetsjov het volgende:
Ik snap je probleem niet helemaal ...

Als ik bij wil vullen, dan haal ik gewoon mijn reservoir uit m'n kast (slangen zijn daar net lang genoeg voor), ik schroef de desksel er van af en vul bij ... (minuutje werk).

[afbeelding]
Daar was ik ook wel uit gekomen!!

offtopic:
Waar heb jij die siliconen slangen vandaan? Ik heb er een topic over lopen en jij hebt er volgens mij nog niet in gereageerd, vandaard dat ik het hier ff vraag!

linkje: [topic=409972/1/25]

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]