[CM] keyboard omzeep? LED gaat uit na mod...

Pagina: 1
Acties:

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
hee tweakers
Ik heb de leds uit mn (Logitech)keyboard vervangen door blauwe, dezelfde die ik voor mn power en HD leds heb gebruikt.
Elke keer als ik mn numlock aanzet, dan brandt ie voor 5 seconden en fade dan weg... De caps -en numlock doen ut gewoon goed. Na n half uur of zo gaat mn pcspeaker Errug hard piepen :? :? :?
Heb ik m nou om zeep geholpen? Ik weet niet wat t voltage is pcies van die leds enzo.....Hoe kan dit?Wat kan ik hieraan doen? :?

eerst kijken dan zeiken

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:57

Greyfox

MSX rulez

Je moet gewoon eens gaan meten wat de spanning daar is.

MSX 2 rulez more

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14
led andersom zetten? led heeft een + en een - pool.

edit:

Oh nee,d at kan nie, dan zou die helemala niet doen |:(

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 11:23 schreef bratos het volgende:
hee tweakers
Ik heb de leds uit mn (Logitech)keyboard vervangen door blauwe, dezelfde die ik voor mn power en HD leds heb gebruikt.
Elke keer als ik mn numlock aanzet, dan brandt ie voor 5 seconden en fade dan weg... De caps -en numlock doen ut gewoon goed. Na n half uur of zo gaat mn pcspeaker Errug hard piepen :? :? :?
Heb ik m nou om zeep geholpen? Ik weet niet wat t voltage is pcies van die leds enzo.....Hoe kan dit?Wat kan ik hieraan doen? :?
de voltages van de LEDs zijn verschillen, daar moet je goed om denken
(weet de preciese voltage's van dingen niet |:()

Verwijderd

:? :?
Wat als je er een ander keyboard aan hangt??

Succes...

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
ander keyboard werkt goed ,
en ook mn logitech, als ik de numlock maar uitlaat. maar daar heb ik geen blauwe led voor gekocht.
weet iemand hoeveel ampere daar te meten zou moeten wezen? ow laat maar mn vriendin heb dezelfde plank( heel voorzichtig checken :)) zal es n multimeter scoren en ff kijken wat ze bij mn hardwareboer zeggen....
bedankt allemaal

eerst kijken dan zeiken

Pagina: 1