Verwijderd

Topicstarter
Mijn T68 is een beetje stuk (Yes knoppie=dood). Nou wil ik voordat ik hem ga "Master resetten" of naar Ericsson stuur even mijn telefoon boek backuppen. Het telefoonboek staat in het toestelgeheugen, en niet op de SIM (werkt stuk sneller/beter). Bij ericsson staat een programma waarmee je via Outlook je contacts kan managen. Nou heb ik natuurlijk nergens outlook.

Weet iemand een prog voor de T68 waarmee je (liefst via IR) je telefoonboek gewoon kan kopieren of backuppen?

Of iemand die vrijwillig mijn telefoonboek overtiept :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kunt heel gemakkelijk een backup maken van je telefoonboek op je simkaart.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Je kunt heel gemakkelijk een backup maken van je telefoonboek op je simkaart.
Dat is neit echt handig, want op een simkaart passen meestal per telefoonummer een naam van 10 caracters

Verwijderd

Zoek iemand met een Psion Revo. Die heeft in een paar tellen alles overgeladen! *D

Verwijderd

Topicstarter
Cool, thnx, maar'm gaat ie dan niet mijn contacts mergen met die van hem/haar? Dat lijkt me nl een beetje kut :)

Verwijderd

erm, met de T68 kan je je joystick ook als Yes knoppie gebruiken... Dat al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt in de meeste gevallen wel. BEHALVE als je een nummer handmatig intiept en hem dan wil bellen..En bovendien moet die knop gewoon fatsoenlijk werken :P De joystick krijgt het te zwaar te verduren nu..

Verwijderd

Topicstarter
misschien dat iemand er wat aan heeft, maar 'tis me gelukt. Je kunt de T65 software gebruiken, die je van de site kunt downloaden.
Pagina: 1