Toon posts:

Dell notebooks

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Dell notebook aan te schaffen (een 8100 serie).

Na mijn goede ervaringen met mijn dimension 8100 ben ik benieuwd of de laptops van Dell ook van zulke goede kwaliteit zijn.

Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt,

Joost

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:36

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb ook een tijd met een Dell gewerkt, ik heb er geen problemen mee gehad, terwijl ik met andere laptops vaak geouwehoer heb gehad :)

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Hey,

ik heb nu ook een DELL 8100, zie sig.
Het zijn geweldige dingen!
echt top!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:52
Ik heb ook 'n Inspiron 8100, wel de 1.2 Ghz met 512 meg ram.

Zeer tevreden van, wel even wennen aan 1600x1200 op 'n 15" scherm :)

Doet tot nu toe goed z'n best.

This space intentionally left blank.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 23:02
Heb geen ervaring met de dimension serie, wel met de latitude serie en die krengen zijn niet kapot te krijgen volgens mij...

Heb er perongeluk een van de kast af laten donderen en dat ding draaide gewoon vrolijk verder...

Ben erg te spreken over Dell notebooks

Pvouput live

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 18 februari 2002 13:36 schreef dot.K het volgende:
wel even wennen aan 1600x1200 op 'n 15" scherm :)
1600x1200 op 15" kan niet goed zijn voor je ogen lijkt me :D

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-05 19:21
8100 serie is de top, dat is wat ik er van begrijp.

Loopt al een andere lange thread over in dit forum.

Ik zelf schaf er binnenkort ook een aan.

Wel komt in begin maart de 8200 uit met P4-mobile. Ik wacht daar nog even op in de hoop dat de 8100 dan net wat goedkoper wordt.

American Express vraagbaak

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 15:35

Smarron

The bend

Op maandag 18 februari 2002 13:43 schreef Marv het volgende:

1600x1200 op 15" kan niet goed zijn voor je ogen lijkt me :D
Het is echt superhelder, strak en scherp beeld !!

En de laptop is echt van goede kwaliteit. Ben er zeer tevreden mee.
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/369163/1?limit=50)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Ik gebruik al ongeveer 3 jaar alleen maar DELL laptops en ze zijn prefect. Nog geen problemen mee gehad. Momenteel heb ik een Inspiron 8100 PIII 1 GHz met 256 MB RAM, ATI Radeon 7500 64 MB videokaart, 40 GB 5400rpm hardeschijf, CD-RW/DVD combi 16x schrijven - 8 x DVD, UXGA 15" scherm 1600x1200. Vooral dat scherm is perfect, ondanks de de af en toe kleine lettertjes. Ben zeer tevreden over deze laptop.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 10:40

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik sluit me aan bij de rest. Top machines. Al is de service wel wat minder geworden de laatste tijd helaas. Maar de machines zijn prima.

We werken hier met HP en Dell laptops, en de Dell's zijn op alle fronten superieur.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 08:55

Maf

Op maandag 18 februari 2002 11:43 schreef Phuck het volgende:
Hey,

ik heb nu ook een DELL 8100, zie sig.
Het zijn geweldige dingen!
echt top!
Ben ik toch benieuwd hoe je aan een GeForce2Go van 64 MB komt...

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

ik wil ook een goedkope laptop, het liefst met centrino processor, nu kom je automatisch op dell uit.. Inspiron 510M Value (510M-0321) met centrine 1.4 Ghz en 512 MB ram is dat wat? heeft iemand zo'n ding, ik hoor ook veel negatieve verhalen over dell...

• lexvis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 21:35
Ik heb een Dell Centrino laptop (D600, 1.7 Ghz, SXGA scherm) en heb net een Toshiba Satellite Pro M10 de deur uit gedaan. De Dell steekt met kop en schouders boven de M10 uit, terwijl ze qua specs nagenoeg gelijk zijn. Solide behuizing, goede performance en kwalitatief scherm. Ook collegas met D800s en D500s zijn allemaal prima tevreden. De Latitude serie is natuurlijk wel wat duurder dan de Inspiron serie en zijn vooral bedoeld voor zakelijk gebruik, maar dan heb je ook wat!

Dell biedt vooral gewoon veel waar voor je geld, dus aanschaf van een Dell is bijna altijd wel goed te verantwoorden. Let wel op leveringskosten van 90 euro boven op de netto prijs!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 11:05

Mentalist

[avdD]

eelcoz : dit topic is meer dan 2 jaar oud, lekker in de sloot laten zitten die koe :). Tegenwoordig hebben we voor laptops Complete Systemen & Laptops :). Lees verder gewoon eens wat reviews over de laptop die je wilt hebben, daar zal al veel in duidelijk gemaakt worden. Ervaringen zijn mogelijk ook al gewoon te vinden in CSL. Zoniet, dan kan je daar evt. een topic openen, vertel dan wel het een en ander in je startpost en laat zien dat je zelf al het een en ander hebt opgezocht. Als je b.v. sowieso al de specs van de laptop in de startpost zet kunnen andere mensen ook nog wat aan het topic hebben :)

Deze ouwe }:O gaat terug in de sloot :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.