• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Topicstarter
De laatste tijd krijg ik voor mezelf steeds meer het idee dat ik niet aan een natuurlijke dood zal overlijden. Kep geen idee waar het vandaan komt. Ik ben helemaal nie depressief ofzo maar toch heb ik heel sterk dat gevoel de laatste tijd. Ik leef wel vrij inpulsief en snel en bij de dag maar echt nie roekeloos of onbezonnen. Tiz iig een vet vaag gevoel :( En toch rust mijn geest in dat idee..

Wat denken jullie ervan? Wat zou het kunnen zijn of hebben jullie het ook wel eens gehad of hebben jullie dat gevoel nu ook? Het gevoel iz iig vreemd te noemen en ik wil graag horen wat jullie erover te zeggen hebben, kmoest iig ff mun ei kwijt :)

reality is for people with no imagination

Verwijderd

Heb je wel eens eerder zulke "voorspellende" gedachtes gehad? En zo ja, kwam daar dan iets van uit?

Misschien heb je te veel naar die film gekeken waarin die jongen voorspelt dat het vliegtuig neer gaat storten :)

Verwijderd

Final Destionation

Verwijderd

mwaoh valt wel mee ...
het word pas erg als mensen om je heen gaan zeggen dat je een onnatuurlijke dood staat te wachten :) ;)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Final destination is een vette film! ik heb em hier op divX
http://ik.hack.iedereen/en_download_dan/films_van_zijn/harde.schijf

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
I vindt dat je je visioenen vrij serieus moet nemen. Vooral als ze herhaaldelijk zich voordoen. Daarom vindt ik dat je je goed moet voorbereiden op de dood en zo min mogelijk een ander iets doen wat hij/zij niet leuk vindt, want niemand weet wat er na je fysieke dood gebeurt....

Verwijderd

ik heb ook altijd visioenen maar ze komen nooit uit....
Jammer

• Crusader
  • Laatst online: 16:29

Crusader

Arc Nature

Volgens mij heeft BoneZ het niet echt over visioenen guys. Hij heeft het over een voorgevoel.
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen, is erg lastig. Wat je er mee moet lijkt me al even moeilijk. In ieder geval zou ik er niet mee rond blijven lopen als het gevoel je leven gaat beheersen. Maar je geeft al aan dat je geest rust met dat idee dus zo erg zal het niet zijn...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Agent-X
  • Niet online
Ik zou het eerder zoeken als een ontwikkeling en het groeiend besef va nsterfelijkheid en ouder worden ;)
Hmm..psychologie studeren ?

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Maiar,

Gebeuren dit soort dingen niet op twee momenten in je leven? Bij de pubertijd en in de 'midlife crisis' ?
De eerste keer met de vraag wie ben ik en wat moet ik gaan doen :)
De tweede keer met de vraag...ik weet wie ik ben en wat ik gedaan heb, is dat nu alles :)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Agent-X
  • Niet online
Zal wel met hormonen te maken hebben ofzo, die pieken. Zo`n gevoel kun je ter alle tijden hebben/ontwikkelen zou ik zeggen. Beetje drugs gebruiken zou ook kunnen helpen ;)

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je kan het gevoel op ieder moment van de dag hebben. Maar als het langer aanhoudt dan een paar dagen is het meestal een fase in je leven :)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:25

Elvhenk

Madam Mikmak

Dat soort ingevingen komt mij wel bekend voor, hoor. Ik heb zelf meer het tegenovergestelde: dat ik best oud zal worden en de pijp uit zal gaan als het op is. En soms baal ik daar ook nog van, maar heb zo'n gevoel dat ik deze keer de beker helemaal "uit" moet drinken...

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
Jah. Wat je denkt "ik ga onnatuurlijk dood". Zit echt puur tussen je oren. Het is een innerlijke angst die op een gegeven moment omhoog komt. Droom je ook welles ervan dat je dood gaat? Of in levensgevaar bekeert?
Dan kan het zijn dat je je hele leven al deze angst hebt gehad, en dat het nu door iets wat je beleeft hebt (of het is gewoon zelfontwikkeling) naar buiten komt.

Ditsoort heeft iedereen denk ik wel, sommige wat sterker als andere. Het is meer een soort knop die je in je hoofd moet omzetten, dan kijk je er zo anders tegenaan dat je het bijvoorbeeld belachelijk gaat vinden dat je zoiets hebt kunnen denken ooit...
Als het echt buiten te perken vormen aan neemt (beinvloeding van je sociale leven) dan kan je altijd naar een psycholoog gaan... die weet daar denk ik wel raad mee.

Verwijderd

Ik heb altijd het voorgevoel dat alles goed komt en het leuke is dat dat nog zo is ook :)
Pagina: 1