SoundMAX drivers?!

Pagina: 1
Acties:

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Hoi,

Ik heb een PIII 1000Mhz met WinME erop... Als ik een spel doe dan wil het geluid nog wel eens zomaar uitvallen. Dan moet ik terug naar windows als ik wil dat het geluid het weer doet. Erg vaag is dit.

Ik dacht, misschien moet ik drivers downloaden voor mijn geluidskaart. Maar deze kan ik niet vinden, ook niet op de site van soundMAX volgens mij.

Geluidskaart = 'SoundMAX intergrated digital audio'

Weet iemand hoe dit wegvallen van geluid komt? En heeft iemand er een oplossing voor?!

Thnx

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Het lijkt erop dat je een geluidskaart hebt die op je moederbord geïntegreerd zit (=duh voor de "experts"). Ik denk dat we je hier wat beter kunnen helpen als je het type en merk van je moederbord even vermeldt :)

Verwijderd

Is het toevallig een IBM ?

Ik heb niets anders anls problemen met het geluid van de IBM NetvistaŽs hier. Problemen komen uit het niets, en verdwijnen in het niets. Originele drivers zijn te vinden op de IBM site. Succes, maar ik ben bang dat je het kunt shaken. IBM zuigt als funPC.

• Bernaar
compaq moederbord

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:21
Op maandag 18 februari 2002 11:51 schreef bvwillig het volgende:
compaq moederbord
Zoek bij Compaq support ff naar drivers voor jou type Compaq pc.

• Bernaar
Op maandag 18 februari 2002 13:29 schreef JungleJim het volgende:

[..]

Zoek bij Compaq support ff naar drivers voor jou type Compaq pc.
Heb ik gedaan...
Drivers gevonden...
Maar nog steeds dit probleem dat het geluid soms wegvalt!!!

Hellup!!! :'(

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:22
Compaq Evo'tje?

Hebben we hier op't werk ook.

Als je op de site van Compaq niks vind, vrees ik voor jou dat je der gaat moeten mee leren leven tot ze nieuwe drivers uitbrengen!

• Bernaar
Ik vond wel wat op de site van compaq, drivers enz, maar die helpen niet...

Ik heb een Presario... Maar volgens mij hebben we allemaal dat probleem met SoundMAX...

:'(

• Bernaar
SCHOP!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Ik heb de Presario 701, en dus dezelfde SoundMAX. Zowel met de oude drivers als met de nieuwe drivers heb ik er nog nooit een probleem mee gehad.
Ik heb wel alle Compaqshit er direct afgegooid en een schone XP-pro installatie uitgevoerd.
Pagina: 1