Toon posts:

UFO's........Buitenaards, Experimenten, Halucinaties of Bezoekers van onze

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn UFO's?

Zijn het ET's, Experimenten van onze regeringen, Halucinaties van mensen met een tekort aan aandacht of Toeristen uit de toekomst die ons komen bezoeken omdat ze via een futuristisch vakantiebureau een reisje naar de 21ste eeuw hebben geboekt. (of zullen boeken?)

Verwijderd

Hier staan wel wat links op http://www.ufoseek.com /
voor info http://www.ufoinfo.com

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
UFO's zijn objecten die niet geidentificeerd kunnen worden.
Daaruit kun je dus concluderen dat er geen antwoord is op je vraag, anders hadden ze geen UFO's geheten. :D

Verwijderd

Topicstarter
WOW pas na 3 uur en 20 minuten kwam de eerste met het correcte antwoord..... :)

Maar laten we nog verder brainstormen! :D

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik vind het hele idee achter UFO's verkeerd. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat aliens naar andere intelligente rassen op zoek gaan en die dan observeren. Waarom? Omdat de ruimte zo immens is en leven moeilijk is te detecteren.
Veel waarschijnlijker lijkt mij iets wat ik ooit op Discovery heb gezien: de ruimtevarende community maakt een soort baken-zendsysteem met informatie. Heb je dat eenmaal gevonden dan staat daar informatie hoe je apparaten kunt bouwen om bij het volgende niveau met meer geavanceerde info kunt komen enz. totdat je uiteindelijk contact met ze kunt leggen.
Oftewel: zij gaan niet op zoek naar ons maar bieden een manier waarop wij hen kunnen vinden.

Verwijderd

Murphy's law:
"The bigger the miracle, the smaller the audiance"

Nooit is het zo dat bijv. heel een stad een UFO ziet......vreemd!

Zijn bijna allemaal verhalen van mensen die interesant willen doen.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-01 09:19
terug tijdreizen zonder in een parallel universum terecht te komen veroorzaakt meerdere paradoxen, en is dus erg stug dat het mogelijk is.

Daarbij, als een tijdreizer uit de toekomst terug zou komen, zouden we ze hier en vroeger gezien moeten hebben (en dan echt geen vage dingen ofzo hoor, waarschijnlijk zou het hier overladen worden met tijdreizigers).

Als tijdreizen al mogelijk zou zijn, dan zou je in een paralel universum terecht komen denk ik. Stel ik reis 30 jaar terug en vermoord mijn pa, dan is in het universum waar ik terecht kom mijn pa dood en zal ik nooit geboren worden, maar in het universum waar ik vandaan kom blijft hij vrolijk doorleven en heeft hij mij nog steeds verwekt zodat ikzelf blijf bestaan. Terugkomen in je oorspronkelijke universum lijkt me praktisch onmogelijk. Je kan alleen maar in een afgesplitst universum terecht komen, nooit meer in je eigen universum.

De 'schade' valt natuurlijk wel te herstellen. Wil je je pa weer terughebben, dan reis je terug naar het moment dat jij voor de eerste keer terugkeerde en je je pa vermoorde en dan vermoord je jezelf :#. Dan weer vooruit reizen naar waar je vandaan kwam en het is weer goed.

• The Hippie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
DaZZle: ?

Een UFO is zoals mastermind correct zegt per definitie onbekend.
De vraag die je stelt is dus ondubbelzinnig. Maargoed.. :9

Voor UFO's worden aangezien:
1-Glinsteringen in ramen
2-Zoneffecten op foto's/in camera's
3-Wolken
4-Komeet/asteroide of iets dergelijks
5-Vogel
6-Vliegtuig
7-bla

Nog ff een jointje draaien, misschien dat ik er dan nog wat meer kan verzinnen.. ;)

PS. UFO heeft niets buitenaards hoor...
UFO= Unidentified Flying Object.
Hoe men daar ooit iets buitenaards van heeft kunnen maken?..
Of kent men in amerika of bij de NASA SuperCow niet?.. :9

Verwijderd

Dazzle >>>

Ben het eens met je verhaal, maar ik denk dat zodra jein de tijd terugreist je direct een parallel universum creert. Je hebt nemelijk door je aanwezigheid direct invloed op dat universum, hoe klein die ook is. Dus dan heeft dat universum een ander verleden dan het jouwe en is dus per definitie niet meer dezelfde.

• DaZZle
apoc2: da's ook de hele basis van het verhaal, anders was het ook niet mogelijk om jezelf/je pa te vermoorden.

Het is mogelijk om vooruit in de tijd te reizen (reisje tegen de lichtsnelheid doet wonderen). Terug wordt een probleempje (of kon het toch via wormgaten?)

Maargoed, stel dat het via parallele universums terugreizen in de tijd mogelijk is. Dan nog krijg je een heleboel vragen:

Als ik terugreis, en mezelf van kant maak, waar komt die van kant gemaakte 'ik' vandaan? Die ontstaat op het moment dat ik terugreis, waaruit? niet uit een situatie die daarvoor was, maar dus uit een situatie die zich later afspeelde. Oorzaak komt na gevolg? Errug onlogisch.... Ok, het universum splitst zich af, maar dan nog... Springen in de tijd zal sowieso onmogelijk zijn (lijkt mij, in de natuur is springen onmogelijk tenzij het met elementaire sprongen gaat). Je moet dus stap voor stap terug de tijd in. Net als je via einsteins theorie sneller vooruit kan reizen en zelfs langzamer.... Maar ook terug? Stel dat het kan, hoe ziet een terugreizend object eruit voor een 'normale' waarnemer? Dat object zou negatieve dimensies moeten hebben ofzo. Het object zou steeds 'jonger' moeten worden. Interactie met het object wordt een probleem. Als ik iets zeg, dan krijg ik antwoord in mijn verleden, maar dan heb ik nog niks gezegd. Oplossing -> paralelle universi. Komen we weer bij het eerste probleem terug, waar komt het universum vandaan dat iemand uit de toekomst ziet terugreizen?
Je kan je voorstellen dat er elk moment oneindig veel universi zich afsplisten. Dan is alles mooi chronologisch voor te stellen, maar als je dus terug gaat, dan splitsen zich OPNIEUW universi af? Het woord opnieuw geeft dan al aan dat er dan een tweede tijd zou moeten zijn waarin alles gebeurt die WEL liniair is, ander zou er dus nooit een staat die al voorbij en ontplooid is zich opnieuw in een andere mogelijkheid kunnen ontplooien...., iets wat volgens mij niet kan zonder nog een extra tijd te hebben...

• Agent-X
  • Niet online
Ik heb begrepen dat Zeta blaat hiet wel een antwoord op zou hebben...hehe

• DaZZle
Ik zie dat ik gisteravond iets teveel bier gezopen had :D

Verwijderd

Maakt toch niet uit.....toch vakantie, toch!?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Terugkomen in je oorspronkelijke universum lijkt me praktisch onmogelijk. Je kan alleen maar in een afgesplitst universum terecht komen, nooit meer in je eigen universum.
Daarom vind ik Star Trek The Next Generation zo leuk. Heerlijk wetenschappelijk!
Dit gebeurde namelijk ook in ST TNG!

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

UFO spotting! Tof, hier in México City was er gisteren nog een UFO te zien, in de buurt van de universiteit waar m'n vriendin studeert :).

Duizenden mensen op straat, verkeer zat helemaal klem, iedereen had z'n werk neergelegd. In de lucht was en een wit stipje te zien, die met enige regelmaat felle lichtflitsen uitzond. Ook trok hij langzaam over de stad heen.

Maar hij is niet meer "unidentified". Het was een grote stervormige ballon, zo'n zilveren ding met helium erin. Doordat hij langzaam ronddraaide reflecteerde hij om de zoveel tijd het zonlicht.

Ik breng hier een deel van mijn vakantie door met het geven van rationele verklaringen voor UFO mysterieën, geestverschijningen en andere paranormale dingen. Laatst nog aan m'n vriendin uitgelegd dat de UFO die we 's nachts zagen een heteluchtballon was die om de zoveel tijd z'n brander aanzette. Hartstikke leuk werk ;).

Verwijderd

Leuk werk zeg dat wel. :)
Hoeveel kost zo'n ticket. ;)
Ik vraag me eigenlijk liever af wat er in Roswell afgespeeld heeft?

• Agent-X
  • Niet online
:D

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Ali Sayin:
Als je er op tijd bij bent, zeg 1200 gulden voor een retourtje. Ook dan zit je in het land waar de mensen bijgelovig zijn, het bier waterig, en het weer uitstekend ;).

Roswell, daar is de god Shiva verschenen. De overwegend Christelijke authoriteiten hebben toen de hulp van de conspiracists ingeroepen om het een UFO-doofpot-affaire te laten lijken.

Hee... ik moet maar eens een Roswell boek gaan schrijven. ;)

Gerard2:
Ik ben vandaag in een goeie bui, es kijken wat onze wetenschappelijk onderontwikkelde profetes Nancy te zeggen heeft...

We chose the United States because of its leadership in the community of nations. (...) We knew we could rely on the United States to be the message bearer for any message the alien groups wished to get out.

LOL! Amerikanen, grappig volkje. :)

Tsja, je moet toch wat als alien zijnde. Stel je voor dat je zelf niet de middelen hebt om te communiceren, nou dan roep je toch de hulp van de almachtige en technologisch superieure VS in?

"Haaoowdy the'a Bubba! Boy 's a mighy fine American pickemup truck ya gut the'a."
"Yeah, 's em good ole American thing, y'aint want that foreign stuff, ain't know nuthin' damn those European anna Asian scum, tell ya whut Nancy."

Verwijderd

maiar LOL...

Verwijderd

ik weet wat ufo's zijn
en ik heb bewijs
Afbeeldingslocatie: http://citizens.nettaxi.com/praetorio/nss-folder/pictures/ufospotting.gif

taaadaaa.....

Verwijderd

Ik heb eens een boek gelezen waar in tijdreizen mogelijk waren, maar voor hetzelfde paradox mocht er daar niets veranders worden.
Toch ging er iemand terug in de tijd om in zijn schooltijd iets te veranderen, hij was namelijk destijds verliefd, en had zichzelf nooit vergeven om haar niet te vragen.
Op het moment dat hij dat veranderde in het verleden, bevroor de tijd. Hij was op dat moment nog de enigste waarvan de tijd wel doorliep, de rest stond dus stil.
Op zich een leuke gedachtegang.

Overigens pas ook nog een film op tv geweest waarin een vliegtuig via een electriche storm een klein stukje in het verleden terecht kwam. Daar was gewoon al het leven verdwenen, alleen de gebouwen stonden er nog. Langzamerhand verdween daar alles, en kwam het grote niets er voor in de plaats.
Vrij vertaald, kan je niet naar het verleden, omdat het er gewoon niet meer is.

Uiteraard ontsnapten dat vliegtuig wel op het laatste moment, en konden ze weer naar het heden terug. Het blijft een film natuurlijk :)

Verwijderd

Wat een onzin.
UFO's zijn objecten die geïndentificeerd ZIJN,wat niet wil zeggen dan ze niet geïdentificeerd KUNNEN WORDEN.

Als je niet weet wat een F16 is en je ziet er 1, is dat ook een UFO. Als je dan een foto neemt en hem aan iemand laat zien als bewijs dat je een UFO hebt gezien lacht die gast je uit als hij wel weet wat een F16 is, en waarschijnlijk anders ook.

Probleem met de "echte" UFO's is dat niemand weet wat het zijn. Ik wel, maar ik zeg het niet :)

• The Hippie
  • Laatst online: 27-11-2025
romkabouter:
UFO's zijn objecten die geïndentificeerd ZIJN
Ik hoop dat je hier een essentieel woordje vergeten bent...anders moet ik nu even in een deuk gaan liggen...

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik wel, maar ik zeg het niet
Hoe dan? Ben je een alien of gewoon gek? :)

ff updaten: ik ben net op zetatalk gaan kijken: LOL!!!! wat een onzin...daar heeft de samenleving duidelijk gefaald.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Agent-X
  • Niet online
Flamez : :D
super gifje hehe
Pagina: 1