Misschien heb je hier wat aanOp maandag 18 februari 2002 09:46 schreef Rwin het volgende:
ik heb hier een buzzer De Brooklyn 19.
Er staat een nummer op geplakt: 12345678 ik neem aan dat die ook met 06 moeten beginnen?
Ik heb gehoord dat als ze een bepaalde tijd niet meer zijn gebruikt dat ze het dan niet meer doen. Kan ik hem eventueel weer reactiveren?
BTW heeft iemand nog een handleiding van dit dingetje?
tnx CT
ik heb dit gevonden:
Afgesloten Buzzers
Wanneer een Buzzer of TextBuzzer een jaar lang niet wordt gebruikt, wordt de aansluiting automatisch opgeheven. Het is dan niet meer mogelijk om de Buzzer weer in dienst te stellen.
Maar hoe weet ik hoelang mijn buzzertje niet meer is gebruikt?
ik heb dit gevonden:
Afgesloten Buzzers
Wanneer een Buzzer of TextBuzzer een jaar lang niet wordt gebruikt, wordt de aansluiting automatisch opgeheven. Het is dan niet meer mogelijk om de Buzzer weer in dienst te stellen.
Maar hoe weet ik hoelang mijn buzzertje niet meer is gebruikt?
Diep nadenken.
De mijne ligt iig zeker al jaaaren stof te verzamelen in m'n kast
De mijne ligt iig zeker al jaaaren stof te verzamelen in m'n kast
kheb d'r ook nog 2 liggen 
een motorola dingetje en die van de ABN; dat gele blokje.... en toen kwam er.... DE GSM!!!!
een motorola dingetje en die van de ABN; dat gele blokje.... en toen kwam er.... DE GSM!!!!
¯\_(ツ)_/¯
en toen kwam er internetOp maandag 18 februari 2002 10:54 schreef beschuitfluiter het volgende:
kheb d'r ook nog 2 liggen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Was er al heel lang voor GSMOp maandag 18 februari 2002 11:00 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
en toen kwam er internet
Heb trouwens zelf nog zo'n 'swatch the beep' horloge/buzzer liggen. Die is vast al heel lang afgesloten
Heej!!
Ik heb ook nog zo n geelblokje liggen, maxer heet het volgens mij! die van mij werkt nog perfect en weet niet hoe lang ik hem al onder het stof had liggen!
Hij is nog best handig voor noodgevallen!!
je weet maar nooit stuur dus gewoon 1 bericht in het half jaar naar het ding en hij word niet afgesloten!!
Wel iritand als de battereyen opzijn dan gaat hij piepen een een frequentie die heel dicht bij de pijngrens ligt! :-)
Wat ook leuk is een pieper die op de freq. staat afgestelt van de plaatselijke brandweer!!
Mzzl
Ik heb ook nog zo n geelblokje liggen, maxer heet het volgens mij! die van mij werkt nog perfect en weet niet hoe lang ik hem al onder het stof had liggen!
Hij is nog best handig voor noodgevallen!!
je weet maar nooit stuur dus gewoon 1 bericht in het half jaar naar het ding en hij word niet afgesloten!!
Wel iritand als de battereyen opzijn dan gaat hij piepen een een frequentie die heel dicht bij de pijngrens ligt! :-)
Wat ook leuk is een pieper die op de freq. staat afgestelt van de plaatselijke brandweer!!
Mzzl
En als je een scanner hebt , Kun je die instellen op die frequentie van de buzzer en aan je line_in van je geluidskaart hangen. en dan kun je met behulp van het programma possag de berichten lezen.. Was vroeger echt super gaaf.. nu niet meer.. Iedereen heeft een gsmOp dinsdag 19 februari 2002 21:33 schreef Fastbal_tweak het volgende:
Mzzl
Hee, kewl
Zo'n geel dingetje heb ik ook nog ergens. Oh nee wacht, die heb ik gesloopt, toen ik er een 'remote detonation' van wilde maken voor m'n vuurwerk. Wat ik daarvan geleerd heb dat ik nooit aan de spaceshuttle moet gaan sleutelen
Geen idee, probeer het eens bij http://www.antiek.nl 
/edit: heej, dat domein is nog niet verkocht?? Hmmm...
/edit: heej, dat domein is nog niet verkocht?? Hmmm...
50 €ent het ik er wel voor overOp woensdag 20 februari 2002 00:54 schreef Bulldog het volgende:
Iemand enig idee wat een buzzer tegenwoordig kost?.
Die had ik in het ABN-groen gekregen...Op maandag 18 februari 2002 10:54 schreef beschuitfluiter het volgende:
die van de ABN; dat gele blokje....
een van de weinigen
In Amerika hebben ze nog heel veel zogeheten '2-ways', die worden daar nog volop gebruikt...
da's een tekst-buzzer zeg maar, maar dan 2 kanten op, dus tekst ontvangen en tekst typen/versturen...
da's gewoon weg omdat cellphones nog niet overal voor iedereen betaalbaar zijn zoals hier...
2-ways zijn hier totaal overbodig... wij kunnen SMS'en en bellen met 1 en hetzelde GSM-apparaat
Leeg - Sinds 20180907
ik heb net ook ff m'n Maxxer van de ABN gevonden (enige reden dat ik daar een rekening heb genomen, daarna nooit meer gebruikt. laatste deze rekening opgeheven moest ik gewoon 25 piek dokken voor het pinpasje wat ik gebruikt heb
)
maar wat ik mij nou afvraag, zijn daar nog andere leuke dingen mee te doen, op je pc aansluiten en dan je serienummer bekijken ofzow?
maar wat ik mij nou afvraag, zijn daar nog andere leuke dingen mee te doen, op je pc aansluiten en dan je serienummer bekijken ofzow?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
woei ik oookOp maandag 18 februari 2002 12:22 schreef InZane het volgende:
[..]
Was er al heel lang voor GSM
Heb trouwens zelf nog zo'n 'swatch the beep' horloge/buzzer liggen. Die is vast al heel lang afgesloten
abnbank toch ?
vondt die voetbal uitslagen wel handig
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik was laatst op zoek naar een nieuwe buzzer/semafoon, die zijn toch nog errug duur met abbonnement enzo!!
Het gaat erom dat ik nu al sysadmin voor een bedrijfje met 10 man sms'jes krijg op mijn prive-telefoon als er een storing is. Webserver, SMTP, POP3, SQL, SMTP server ligt er eens uit ofzo, dan wordt er een mailtje naar +316536?????@gin.nl gestuurd, en krijg ik dat berichtje op mijn telefoon.
Maar nu moet ik die berichtjes weer declareren, en het is ook niet even makkelijk om de dienst even makkelijk aan mijn collega over te dragen als ik een weekend weg ben.
Iemand een idee voor een goedkoop abbo of een andere semafoon-like optie?
Ja, een prepaid toestel kopen. Maar ik ga naast mijn 8850 echt niet met een tweede toestel rondlopen.
Het gaat erom dat ik nu al sysadmin voor een bedrijfje met 10 man sms'jes krijg op mijn prive-telefoon als er een storing is. Webserver, SMTP, POP3, SQL, SMTP server ligt er eens uit ofzo, dan wordt er een mailtje naar +316536?????@gin.nl gestuurd, en krijg ik dat berichtje op mijn telefoon.
Maar nu moet ik die berichtjes weer declareren, en het is ook niet even makkelijk om de dienst even makkelijk aan mijn collega over te dragen als ik een weekend weg ben.
Iemand een idee voor een goedkoop abbo of een andere semafoon-like optie?
Ja, een prepaid toestel kopen. Maar ik ga naast mijn 8850 echt niet met een tweede toestel rondlopen.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Pagina: 1