Ik zie opeens weer een paar GTA2 topics, dus heb ik dat weer eens geinstallt. Maar het werkt niet onder WinXp. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Verwijderd
Het staat ook op de officiële site dat ie niet onder win2k werkt dus waarschijnlijk ook niet onder xp.
Maar ik heb laatst van een vriend een of andere patch gekregen zodat ie wel onder win2k werkt. Miskien dat dit ook helpt onder xp ?
Maar ik heb laatst van een vriend een of andere patch gekregen zodat ie wel onder win2k werkt. Miskien dat dit ook helpt onder xp ?
gelul.. Ik draai win2K thuis en kan hem gewoon draaien hoor. Dus dat is het niet. Zal wel weer datOp maandag 18 februari 2002 09:39 schreef Mattes het volgende:
Het staat ook op de officiële site dat ie niet onder win2k werkt dus waarschijnlijk ook niet onder xp.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Nou, bij mij doet hij het wel onder xp!
TMAXTINT
Op win98 zetten heb ik al geprobeerd. En vraag ook niet naar cd. Maar zal als ik thuis ben ff kijken (zit nu op school)
En die patch? Kan je die misschien ff online zetten?
En die patch? Kan je die misschien ff online zetten?
Verwijderd
Er is een patch te vinden voor XP had erest zelf het probleem ook ... maar ik denk toch dat je dan goed moet zoeken.. spel is oud
Hoe zit het met GTA1 ?
Is daar ook een patch voor, voor XP
Is daar ook een patch voor, voor XP
Verwijderd
Phruster Die patch is op de bekende plekken te d/l
En de omschrijving van de melding is erg vaag
Er zijn reeds meerdere topics over de GTA2
Dus dicht
En de omschrijving van de melding is erg vaag
Er zijn reeds meerdere topics over de GTA2
Dus dicht
Pagina: 1