Toon posts:

[design] waterdruppel animatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik een filmpje kan downloaden van een druppel die in het water valt?

Ik ben zelf ook aan het zoeken, en als ik iets heb zal ik het zeker hier melden.

Het moet een 'echt filmpje' zijn, dus geen flash of ander getekent spul.

Bij Yorin zie je ook wel eens een druppel vallen, van de zijkant gezien, en dan heel erg close-up. Dat zoek ik. Kan het verd***e niet vinden.... Tnx.

edit:
ik plaats het berichtje hier, omdat hier de mensen zitten die aan vormgeving /designen doen... zou niet weten waar die andere geplaatst moet worden

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
wel gekeken wat de uitkomst is van je search?

Niet echt veel filmpjes van waterdruppels. Bijdehandje.

Ik vraag toch om hulp, niet om bijdehandte opmerkingen. Als ik hem kon vinden bij Google, dan had ik hier niks gepost.

Kan iemand nog wat vinden? Ik heb echt mijn best gedaan, maar moet zeggen dat ik niks kan vinden. Helaas.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
Hé hou het een beetje gezellig joh.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

nee maar ik zou het wel voor je kunnen maken, moet je me ff mailen op martijn@lithopartners.nl. Dat wordt dan morgen, heb er nu geen tijd voor.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Chill man.. niet alles is te vinden en ligt gratis voor je klaar. Benader een stockbureau en koop daar een filmpje, of wees creatief en film het zelf (neem een high-speed camera).

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helaas geen highspeed-camera, wat wel supergaaf zou zijn. Dan kan je namelijk zelf slowmotion movie maken, en dat is zeker super...

Maar die heb ik dus niet. Jammer dat jullie niks weten zo 1-2-3, want het is niet echt simpel te vinden..

Ik zoek nog steeds door.. Ik ben er van overtuigd dat het wel erregens staat op het net!

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 10:51 schreef ivy het volgende:
wel gekeken wat de uitkomst is van je search?

Niet echt veel filmpjes van waterdruppels. Bijdehandje.

Ik vraag toch om hulp, niet om bijdehandte opmerkingen. Als ik hem kon vinden bij Google, dan had ik hier niks gepost.
Hij probeert je alleen maar te helpen en hij bedoelde het niet slecht denk ik.. |:(

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Op maandag 18 februari 2002 11:08 schreef Amin het volgende:

[..]

Hij probeert je alleen maar te helpen en hij bedoelde het niet slecht denk ik.. |:(
Er wordt hier wel erg snel met zoekmachines gesmeten vinnik. Hij vraagt toch gewoon wat en zal zelf echt wel gezocht hebben.

Maarreh...om je ff te helpen. Ik heb een paar jaar geleden een insectenfilm gezien waarin alles close-up gefilmd werd. En ook een regenbui. Daar zie je dus echt superclose-up regendruppels van bladeren afvallen enzo.

Die film heette Mircocosmos. Is trouwens erg leuk om naar te kijken en heeeel mooi gefilmd.

http://us.imdb.com/Title?0117040

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 11:08 schreef Amin het volgende:

[..]

Ja, ok het is al weer goed, maar k moet zeggen dat ik het niet echt relaxed vindt als ik hier behandeld wordt als een persoon met een laag niveau. Waarom zou ik hier posten als ik zelf niet zoek? Er zijn mensen die dat idd doen, maar ik niet.

En op elk topic kan je wel een reply schrijven met 'al gezocht?'. Die reply's over highspeedcam's heb ik meer aan. Maar goed, ik ga niet uitleggen waar een forum voor bedoeld is!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 11:15 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Er wordt hier wel erg snel met zoekmachines gesmeten vinnik. Hij vraagt toch gewoon wat en zal zelf echt wel gezocht hebben.

Maarreh...om je ff te helpen. Ik heb een paar jaar geleden een insectenfilm gezien waarin alles close-up gefilmd werd. En ook een regenbui. Daar zie je dus echt superclose-up regendruppels van bladeren afvallen enzo.

Die film heette Mircocosmos. Is trouwens erg leuk om naar te kijken en heeeel mooi gefilmd.

http://us.imdb.com/Title?0117040
zeer hartelijk bedankt!!!!!!!!!!!!!

Ik ga op zoek naar da mov... (-:

Verwijderd

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar hier kun je ook een filmpje vinden met water (bovenste), in de ruimte... 3 liter dat omhoogvalt :)

Als je zoiets absoluut niet kan gebruiken, sorry, maar blijft leuk om te zien ;)
Pagina: 1