k wil suse 7.3 downloaden, maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoe groot dat hij is. Ben nu al 2 dagen bezig en zit aan de 6 gig. Als ik toch gewoon de \i386\7.3 dit kopieer naar mijn schijf moet het toch goed zijn? Ik ben hem aan het downloaden vanaf de nederlandse mirrorsite via suse.nl.
Verwijderd
Suse heeft geen ISO images net als Redhat. Je kunt Suse of kopen op CD of je kunt het installeren via FTP. De installer installeert dan alleen hetgeen je nodig hebt... Dus, veel minder dan die 6 gig waar jij het over hebt...
Suc6
Suc6
aha, beter, maar die suse ftp install, waar kan ik die vinden of moet ik gewoon vanaf de ftp site setup draaien?? want dat werkt hier niet. Maar ik ga nog wel ff searchen of ik iets vind.
Verwijderd
Ik weet niet precies hoe de FTP install van Suse gebeurd. Maar ik gok dat het gebeurd d.m.v. een aantal opstart floppy's die je zult moeten maken met bijv. rawrite.exe.Op maandag 18 februari 2002 09:22 schreef schumi82 het volgende:
aha, beter, maar die suse ftp install, waar kan ik die vinden of moet ik gewoon vanaf de ftp site setup draaien?? want dat werkt hier niet. Maar ik ga nog wel ff searchen of ik iets vind.
Zoek eens op Google of hier in de search... Ik ben er vrij zeker van dat je dan vind hoe het werkt...
Verwijderd
wel heb die suse 7.3 gedownload 7 cds en draai hem nu maar zoals onder redhat en mandrake krijg ik mijn netwerk niet aan de praat word er gek van
Pagina: 1