Toon posts:

[php] XML over HTTPS (bibit)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik zit met het volgende probleem (uitdaging, zo je wil :P):

Ik wil het nieuwe Bibit betalingssysteem implementeren in mijn site, wat erop neerkomt dat je een blok XML data naar een HTTPS server moet posten. Alleen de CURL library staat niet op de server (daarmee kan het op mijn lokale linux bakkie wel, alleen dan krijg je IP check failed want je mag maar vanaf een ip adres je orders submitten), dus daarmee kan het niet. En verder is het volgens mij onmogelijk om met PHP een HTTPS post te doen.

Of heeft iemand een andere oplossing verzonnen :?

Alvast bedankt voor de hulp

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 13:10

Petuhr

FreeBSD

Vragen of CURL op die server wordt geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan, maar ik weet niet of een provider daar zo makkelijk toe overgaat als maar een klant het wil ? :? daarom zoek ik graag alvast naar alternatieven, ik heb al geprobeerd een gecompileerde curl naar de server te sturen en die te exec()-en , omdat een zelf gecompileerd
code:
1
printf("Hoi");

programmaatje wel succesvol ge-exec()-t kon worden, maar ook dat hielp niet :(

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:06
hoi,

als deze provider geen libcurl in zijn php wil mee leveren, dan zou ik naar een andere gaan. Een beetje interessante website moet toch makkelijk een webservice kunnen opzetten, en zonder libcurl wordt dat toch onmogelijk gemaakt. Verder is het absoluut geen gevaar voor zover ik kan zien om libcurl beschikbaar te stellen, dus zou het alleen maar neerkomen op slechte service, misschien iets om subtiel te laten vallen in een email naar hen..

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 13:10

Petuhr

FreeBSD

Welke provider is het? :)

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 15:45
Ditzelfde probleem heb 'ik' ook...een hosting provider waar een klant zit wil CURL niet installeren:
Dan is het helaas niet mogelijk. Deze servers komen met php voor gecompileerd, dus die wijzigen wij niet zelf.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

[topic=365707/1/25]
had je wel al gezien zeker?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 15:45
Op maandag 18 februari 2002 20:54 schreef D2k het volgende:
[topic=365707/1/25]
had je wel al gezien zeker?
Die werkt ook met de cURL lib hoor, dus die Class werkt niet bij hem.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op maandag 18 februari 2002 20:53 schreef TangLeFuzZ het volgende:
[...]
Een quote in een quote gaat blijkbaar niet :(

Dat is wel de meest onzinnige reden die ik ooit gelezen heb. Maw ze kunnen het dus niet, maarja oplossing is simpel: verhuizen.

Misschien zou je evt een php kunnen compilen als cgi met curl en deze dan aanroepen??
Pagina: 1