Toon posts:

Beschermkap Logitech Internet Navigator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege 2 schatten van katten die een vaas moesten omgooien welke vervolgens mijn oude toetsenbord verzoop heb ik de Logitech internet navigator aangeschaft. Nu wil ik voorkomen wat er met mijn oude toetsenbord gebeurde en tevens het toetsenbord tegen vuil stof etc. beschermen.

Nu kan ik hier een lap stof over heen leggen, maar dat is met katten zo weg, dus ik zoek een plastic beschermkap voor de logitech, desnoods zo'n harde kap. Nu hebben ze in de winkels wel kappen maar deze hebben standaard cherry afmetingen, en de logitech is nogal anders van vorm. Iemand ideeen waar ik deze kap vandaan kan halen?

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Ik zou het niet weten waar je die dingen kunt kopen (als ze al te koop zijn), maar ik zou een mailtje naar Logitech sturen, om te kijken of zij er meer van weten....

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 10:00 schreef critical-billy het volgende:
Ik zou het niet weten waar je die dingen kunt kopen (als ze al te koop zijn), maar ik zou een mailtje naar Logitech sturen, om te kijken of zij er meer van weten....
Mailtje had ik nog niet gedaan, maar ik had wel hun site doorgelopen, zonder success.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien zelf een kap van acryl maken?
ALs je het met een verfbrander voorzichtig verhit kan je het zo buigen .

Soms hebben ze op beurzen wel allerlei hoezen maar meestal juist idd niet die exotische vormen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist met Logitech Benelux gebeld:

1) Leveren jullie dergelijke kappen ... nee
2) Hebben jullie enig idee of er leveranciers zijn die deze kappen leveren..... nee

:? Mja.. handige jongens.