Toon posts:

Teams?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb me aangemeld bij UD THINK en heb daar mijn eigen team gemaakt. Ik kan nu alleen niet joinen bij DPC. Nou wil ik dat wel doen natuurlijk! Maar dan speel ik niet mee met mijn eigen team?? Kan iemand mij vertellen hoe dat wel kan!

Verwijderd

Je kan naar mijn mening je iegen team verlaten de DPC joinen.

Kijk hier maar DPC.

Mocht dit niet lukken dan kun je hem altijd even opnieuw installeren en dan meteen op de bovenstaande link drukken en dan kiezen voor join this team.

Verwijderd

Topicstarter
I know, maar hoe kan ik dan ook nog een met een eigen team mee doen of is dat uitgesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is dan de bedoeling van [subteam]??? :?

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Op maandag 18 februari 2002 09:03 schreef Sugar het volgende:
Ik weet nix van Think af, maar ik zal je zeggen hoe het bv bij RC5, OGR en ECCp gaat. Om hier een subteam te vormen moet je dus niet je eigen team aanmaken bij de organistatie van dat project. Immers zover ik weet ondersteunen maar heel weinig projecten (volgens mij alleen d2ol ongeveer) subteams. Wat je dus gaat doen is: je gaat gewoon allemaal onder de dezelfde email adres flushen. Bij de organistatie van het project sta jij dus alsof je slechts 1 persoon bent. Terwijl het er dus wel 20 kunnen zijn.

Gewoon allemaal hetzelfde email adres / ID / Handle / Hoe het ook mag heten en werken bij THINK, gebruiken.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

jeps, je geeft alle pc's die in jou subteam meedraaien dezelfde usernamen en password als jou eigen pc, alleen geef je ze andere device namen.
je kan ook cs.ud bestanden aanmaken en die rondsturen.
dat is ongeveer hetzelfde, alleen hoef je je leden geen password te geven.
je flusht samen als 1 member, en die member is aangemeld bij DPC

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 09:03 schreef Sugar het volgende:
Als je als SUB team mee wil doen dan kun je als je al met 1 PC gejoined bent bij DPC tijdens de installatie aangeven dat je al lid bent.
Je geeft dan je naam en password op die je ook voor de eerste hebt gebruikt en geeft daarna dat device een eigen naam(id).
Dit is de enige mannier om mee te doen met een sub team.
Pagina: 1