Toon posts:

Tactical Operations; Asault On Terror

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze mod voor Unreal Tournament is inmiddels een full-game geworden die je in de winkel kan gaan halen.

-Maar wat zijn nu de verschillen met mijn TO 2.2 die ik een tijdje geleden heb gedownload?
en
-zouden er mensen zijn die ondanks Tactical Ops gedownload te hebben toch naar de winkel gaan en deze game gaan kopen?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
ik ga em niet kopen iig,
ik vind em het geld niet waard en je kunt em net zo makkelijk van internet afhalen

Verwijderd

he gatver, sorry, maar ik vind deze mod dus weer helemaal niks en vind het helemaal niet waard om hier geld aan uit te geven.. TO is nog verre van perfect

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 15:53 schreef WouteRF het volgende:
he gatver, sorry, maar ik vind deze mod dus weer helemaal niks en vind het helemaal niet waard om hier geld aan uit te geven.. TO is nog verre van perfect
wat zou jij erin willen zien dat het wel perfect is?
"perfect" bestaat niet voor mij.

Verwijderd

TO is nog verre van het stadium dat het in de winkels verkocht mag worden dan

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Ik heb al veeeeele uren aan TO besteed, dat de makers het wel verdienen dat ik die game koop :)
-Maar wat zijn nu de verschillen met mijn TO 2.2 die ik een tijdje geleden heb gedownload?
De versie die in de winkel komt is versie 3.0
Je kan em ook downloaden.
-zouden er mensen zijn die ondanks Tactical Ops gedownload te hebben toch naar de winkel gaan en deze game gaan kopen?
Denk et wel, veel van de die-hard TO'ers gok ik.
Pagina: 1