Er zijn vast wel mensen met een video kaart met een s vhs uitgang?.. die kopen (of meestal zit het er al bij) een kabeltje + s vhs scart combo stukje... en toen.. eenmaal aangesloten alles draait enzo... Zwart wit beeld? jah zwart wit.... vaag denk je dan... meestal ligt het aan het scart ingang van de tv... als je de 2 heb zijn er verschillen tussen die 2... welke precies weet ik ook niet
maar er zijn verschillen... ik douwde mijn cobo stukkiej in scart#1... jah die vaage roze streepjes waren er zeker... toen maar scart#2 geprobeert... dat was al een heel stuk minder
maar ze waren er nog... jammer.. ja idd. ik wist dat er nog een vage uitgang op mijn gf kaartje zat... ikke kijken... Hmmz dat lijkt wel een halve geluidskabel aansluiting
d8 ik... (zo'n wit/rooie kabel <tulip>) toen heb ik daar maar eens een kabeltje aangedaan en die naar t combo stukje... En ja hoor... de vage roze streepjes waren vrijwel helemaal weg
.... en het beeld is ook een stuk scherper.. maar ik weet nog steeds niet waarom die s vhs wel die roze streepjes had.... Mischien de kwaliteit van de kabel? ik zou niet weten... mischien zijn hiermee mensuh geholpen...
-MiMiC-
-MiMiC-