http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/413892
Want Kaj zegt het op een manier van "Foei jongens, niet weer doen."
Ik zie het trouwens wel eens vaker. Ondanks het feit dat NOW en OW duidelijk gedefinieerd staan in het banbeleid, gaat iedereen anders met de terminologie om en is het misschien nuttig daar wat strikter mee te zijn (sommige mods).
Dit is dus gewoon een vraag en niet een smeekbede om het ongedaan te maken (als er al iets opgeschreven is), ik was met het verkeerde been uit bed gestapt en die opmerking van mij was nogal ongenuanceerd. Daar doe ik niet moeilijk over. (Waarbij ik het wel weer moet vermelden dat ik het jammer vind dat het Kaj was die me berispte en niet een mod die veel vaker in NSTM zit. Die kan iemand beter beoordelen dan iemand die kriskras over heel GoT zit te modden.)
Ik wil nog even een laatste punt aankaarten:
Maar Kaj verveelt zich bij Harde Waren, klikklikklik en hij zit in NSTM en hij deelt pardoes waarschuwingen uit. Tamelijk sfeerverpestend. Misschien iets om over na te denken, jullie allemaal.
Heb ik nu een aantekening in het grote boek?Kaj.:
Mannekino moet nu wel even ontzettend op gaat passen: dit is wel een van de meest generaliserende en alles-over-één-kam-scherende post die ik sinds tijden zag.
één offciële waarschuwing, wat je tweede al is: nog eentje en je ligt eruit.
Oh, voor ik het vergeet: Aspi en Captain Pervert zijn ook niet echt lekker bezig, en aangezien ik niemand achtergesteld wil laten voelen; bij deze ook een waarschuwing.
Want Kaj zegt het op een manier van "Foei jongens, niet weer doen."
Ik zie het trouwens wel eens vaker. Ondanks het feit dat NOW en OW duidelijk gedefinieerd staan in het banbeleid, gaat iedereen anders met de terminologie om en is het misschien nuttig daar wat strikter mee te zijn (sommige mods).
Dit is dus gewoon een vraag en niet een smeekbede om het ongedaan te maken (als er al iets opgeschreven is), ik was met het verkeerde been uit bed gestapt en die opmerking van mij was nogal ongenuanceerd. Daar doe ik niet moeilijk over. (Waarbij ik het wel weer moet vermelden dat ik het jammer vind dat het Kaj was die me berispte en niet een mod die veel vaker in NSTM zit. Die kan iemand beter beoordelen dan iemand die kriskras over heel GoT zit te modden.)
Ik wil nog even een laatste punt aankaarten:
Hier kreeg hij dus dezelfde 'straf' voor als ik. Maar lees het eens goed door. Is het niet overduidelijk, dat als je zulke opmerkingen niet meer kan maken, dat een normale discussie niet meer te voeren is? Het lijkt onderhand wel censuur op GoT. Niet iedereen. De W&L mods staan heel open voor standpunten van anderen. Ook mods als Steffie en Sinterklaas gaan gewoon mee in een discussie, en als die gaandeweg te bont wordt, nemen ze maatregelen.Aspi:
Als er marokanen in het spel zijn dan geloof ik eerder dat verhaal in de telegraaf dan dat van een lowlife marokaan..
Maar Kaj verveelt zich bij Harde Waren, klikklikklik en hij zit in NSTM en hij deelt pardoes waarschuwingen uit. Tamelijk sfeerverpestend. Misschien iets om over na te denken, jullie allemaal.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.