Ik heb om de een of andere manier ( vraag niet waarom , was waarschijnlijk aan het slaapwandelen ) De map van Mohaa ( legale versie ) handmatig gewist. Ik zit nu dus echter met de installer opgescheept, waar ik niets mee aankan. Als ik hem in de software tab van het control panel open, kan ik hem alleen maar herstellen verwijderen en toevoegen. Herstellen en verijderen hebben echter geen effect, de installer blijft staan. Onderdelen toevoegen kan wel, maar ik kan geen drive of zo kiezen ( stond op D: geinstalleerd ) Bestanden worden dan zonder te vragen aan de dir c:\windows\main toegevoegd. Maar ook daar kan ik niets mee. Ik wil dus eigenlijk die mohaainstaller kwijt. In de temp dir stond een map mohaainstall maar die was leeg ??. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Verwijderd
Kan je 'em niet weer restoren uit de recycle bin?
En anders weer opnieuw installen, en dan weer de-installen, dat zou moeten werken.
En anders weer opnieuw installen, en dan weer de-installen, dat zou moeten werken.
nee ik kan em niet restoren, ik weet niet wanneer het gebeurd is, dus die is allang een paar keer gewist. Herinstalleren is simpelweg geen optie, als ik de installatie herstel geeft hij aan dat het gelukt is, maar er verandert in feite niets...
Op dezelfde map opnieuw installeren en dan de uninstalleren via de uninstaller.
edit : niet gezien.
edit : niet gezien.
*kick*
Ken iemand met hetzelfde probleem,ben je er al uit topicstarter?
Of iemand de oplossing, heb al gezocht, maar geen resultaat!
Ken iemand met hetzelfde probleem,ben je er al uit topicstarter?
Of iemand de oplossing, heb al gezocht, maar geen resultaat!
Un-installen via TweakUI? 
Als er echt niks anders opzit, deleten, en je register schoonvegen. Tsja, 't is een bagger oplossing, ik weet het...
Als er echt niks anders opzit, deleten, en je register schoonvegen. Tsja, 't is een bagger oplossing, ik weet het...
Verwijderd
Probeer eens winXP te gaan restoren.
Misschien dat je hem daarna wel weer kunt gaan installeren.
Misschien dat je hem daarna wel weer kunt gaan installeren.
ik vind dit wel erg n00b klinken.
effe per ongeluk een bestand wissen uit een map waar je eigenlijk niet hoeft te komen (ja behalve om nieuwe pk3 files neer te zette).
anyway je kunt proberen de map de deleten, en alle registry keys ook de deleten.
probeer mohaa dan gewoon opnieuw te installen.
succes
effe per ongeluk een bestand wissen uit een map waar je eigenlijk niet hoeft te komen (ja behalve om nieuwe pk3 files neer te zette).
anyway je kunt proberen de map de deleten, en alle registry keys ook de deleten.
probeer mohaa dan gewoon opnieuw te installen.
succes
En als je nou eens RegCleaner eroverheen gooit?
Edit: drie-en-een-halfduizendste post
Edit: drie-en-een-halfduizendste post
Laat maar!Op woensdag 01 mei 2002 23:10 schreef carnman het volgende:
gewoon ff je register schoonmaken zou moeten werken
Zoiets zou ik ook doen, maar dat durft ie niet
iig bedankt voor de reacties!
Probeer System Works 2002 eens. Kun je gewiste bestanden herstellen (als ze er nog zijn, maar dat weet je nooit)
Dat werkt alleen als SystemWorks al geinstalleerd is op het moment dat je bestanden verwijderd.TheCameleon schreef op 14 mei 2002 @ 15:24:
Probeer System Works 2002 eens. Kun je gewiste bestanden herstellen (als ze er nog zijn, maar dat weet je nooit)
Achteraf SystemWorks installeren en proberen te herstellen kun je rustig vergeten.
Verwijderd
Ik heb ooit een x hetzelfde gehad. ( ja vraag me niet hoe het kon
) maar je moet eers de reg key verwijderen en dan moh:aa opnieuw installeren. Dan kan je het of verwijderen of weer spelen.
Je moet ff in de inf bestanden van je Mohaa setup kijken, daar vind je wel ergens een CLSID entry, die zien er zo uit :
Als je die gaat zoeken in je register en die eruit trapt kun je Mohaa weer opnieuw installen{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Was er niet ook zon programma die bij houdt als je een programma/spel installeert wat er wordt gekopieerd en welke registes er weg worden geschreven, zodat je het eventueel later weet kunt un-installen met dat programma. Maar dan heb je echt alles weg, sommige spellen/programma die late nog rotzooi achter. Is ook handig voro shareware
Kun je shareware steeds opnieuw installeren zondat hij rotzooi achter laat als je hem verwijdert
Dus iemand die de naam van die programma weet?
Dus iemand die de naam van die programma weet?
[ Voor 8% gewijzigd door Y0ur1 op 03-12-2002 14:19 ]
Verwijderd
ik heb hem weggegooid mar er veranderd niksHans.Solo schreef op 03 December 2002 @ 14:11:
Je moet ff in de inf bestanden van je Mohaa setup kijken, daar vind je wel ergens een CLSID entry, die zien er zo uit :
[...]
Als je die gaat zoeken in je register en die eruit trapt kun je Mohaa weer opnieuw installen
ook die in HKEY_CLASSES_ROOT/Installer/Products ???
Daar worden al je proggies als een map met info weergegeven en de map heeft dezelfde naam als de CLSID entry, als je alleen de regkey eruit trapt en niet de hele map wil het wel eens niet werken...
Daar worden al je proggies als een map met info weergegeven en de map heeft dezelfde naam als de CLSID entry, als je alleen de regkey eruit trapt en niet de hele map wil het wel eens niet werken...
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Systeemherstel repareerd alleen XP zelf.. herstellen van third party apps kun je rustig vergeten.Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 16:55:
en systeem herstel van Win XP werkt dat ook niet?
Deze tool al geprobeerd: Regcleaner
Hier te downloaden www.jv16.org en ga eens cleanen op orphaned files / reg entries
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Dan heb je nog ergens een reg entry over het hoofd gezien.
Installeer Norton Cleansweep oid.
Zoek op Orphaned (verweesde) entries
Loop ze even na, alles wat je niet meer nodig hebt/had verwijderen.
Evt
Alle onderdelen van MOHAA weer installeren terwijl Cleansweep de zut logt en dan verwijderen met cleansweep
Installeer Norton Cleansweep oid.
Zoek op Orphaned (verweesde) entries
Loop ze even na, alles wat je niet meer nodig hebt/had verwijderen.
Evt
Alle onderdelen van MOHAA weer installeren terwijl Cleansweep de zut logt en dan verwijderen met cleansweep
edit:
Oops te laat
Oops te laat
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 17:31 ]
Pagina: 1