Ik weet het is al eerder gepost door mensen, maar geen enkel topic wat ik erover vond gaf mij een bevredigend antwoord. Ik heb dus een 3com 509b combo in een compu zitten waarop XP staat geïnstalleerd.
Om te beginnen ziet XP de kaart na de installatie al helemaal niet. Na een hardware check schijnt, volgens XP, de kaart helemaal niet te bestaan.
Toen heb ik verschillende drivers geprobeerd vanaf de 3com site. Geen van allen pikte XP. Van een vriend van mij hoorde ik dat het met de win2000 drivers zou moeten lukken. Echter heb ik windows 2000 nu niet binnen handbereik.
Zijn er mensen die hier een oplossing voor weten?
ps. aub niet met antwoorden komen als: "Koop een nieuwe kaart!" en dat soort dingen. Dat kan ik zelf ook wel bedenken
Maar ik heb die kaart nou eenmaal en hij werkt goed, krijg em alleen niet geïnstalleerd.... help me dus
Om te beginnen ziet XP de kaart na de installatie al helemaal niet. Na een hardware check schijnt, volgens XP, de kaart helemaal niet te bestaan.
Toen heb ik verschillende drivers geprobeerd vanaf de 3com site. Geen van allen pikte XP. Van een vriend van mij hoorde ik dat het met de win2000 drivers zou moeten lukken. Echter heb ik windows 2000 nu niet binnen handbereik.
Zijn er mensen die hier een oplossing voor weten?
ps. aub niet met antwoorden komen als: "Koop een nieuwe kaart!" en dat soort dingen. Dat kan ik zelf ook wel bedenken
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.