Verwijderd
Mjah, de reden van sluiten lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch. Er is sowieso ook nog zoiets als een telefoonboek
Verwijderd
Nou zijn dat in mijn geval merken die in 10-30 winkels in NL verkocht worden, maar het werkt wel.
En die DVD speler valt in principe onder PC onderdelen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hij zegt dus dattie niet in de pricewatch staat...Op maandag 18 februari 2002 00:28 schreef JvS het volgende:
We hebben toch echt die pricewatch voor dit soort zaken hoor.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Klopt, maar in dat soort gevallen is het dus wel zo handig om zelf wat initiatief te tonen! Dat telefoonboek voorbeeld van mij sloeg op hetgene MREn ook al duidelijk maakte.Op maandag 18 februari 2002 00:53 schreef JT het volgende:
[..]
Hij zegt dus dattie niet in de pricewatch staat...
Toch vreemd dat ik nooit iets dergelijks hoef te vragen op GoT.
Verwijderd
jij bent vragenloos persoon ?Op maandag 18 februari 2002 00:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Klopt, maar in dat soort gevallen is het dus wel zo handig om zelf wat initiatief te tonen! Dat telefoonboek voorbeeld van mij sloeg op hetgene MREn ook al duidelijk maakte.
Verwijderd
nee, het ging meer om dit soort specifieke vragen die je best zelf had kunnen vinden met een klein beetje eigen initiantief ipv maar alles op GoT te knallen.Op maandag 18 februari 2002 00:58 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
jij bent vragenloos persoon ?
Toch vreemd dat ik nooit iets dergelijks hoef te vragen op GoT
http://www.tweakers.net/pricewatch/19004
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat jij zo'n DVD speler wilt kopen is leuk. Maar als jij 'm in een echte winkel in een specifieke stad wilt kopen moet iedereen dat ook weten.
Daar heb je de gouden gids en 't telefoonboek voor.
Tijd voor een nieuwe sig..
Tjongejong wel makkelijk zeg.
Je kunt ook in Tilburg ff een paar winkels binnen stappen en ff vragen, djeez.
En als ze em niet hebben, dan kunnen ze em vaak wel voor je bestellen.
Enige zelfredzaamheid is wel op zijn plaats dacht ik zo.
Terecht slotje imo.
Idd.. Wat is het volgende wat we gaan krijgen? Waar kan ik een bepaald merk auto kopen?Op maandag 18 februari 2002 10:48 schreef Koffie het volgende:
Sorry hoor, maar waarom denkt iedereen tegenwoordig dat GoT een gouden gids is ipv een forum
Maar het is meer de instelling die heel fout is.. Het komt op mij meer over als: Ik heb geen zin om zelf iets uit te zoeken, dus daarom vraag ik het maar..
Jup, en bellen is nog eens een stuk sneller ook.. Bovendien kun je een apparaat dan nog eens in het echt zien, en vergelijken met andere merken etc..Dat jij zo'n DVD speler wilt kopen is leuk. Maar als jij 'm in een echte winkel in een specifieke stad wilt kopen moet iedereen dat ook weten.
Daar heb je de gouden gids en 't telefoonboek voor.
Daarnaast heb ik in de stad al een beetje rondgekeken en niets gezien, alleen maar de bekende A-merken (Philips, Sony, Pioneer, etc.)
KillerAce, ik denk dus dat ze hier niet worden verkocht omdat er niets in de dealerlijst staat en omdat ik in de stad ze ook niet heb gezien... dus niet omdat er geen Tilburgse winkel in de pricewatch staat.
Daarnaast is het echt niet te doen om flink wat winkels af te gaan bellen, het barst hier van de electronicazaken. Daarom dus mijn vraag of iemand toevallig een adres wist waar ze die dingen verkochten hier in Tilburg e.o.
Met andere woorden, ik ben niet meteen naar GoT gegaan om het te vragen en heb dus eerst zelf een beetje rondgeneusd...
En wat zei revoy internationaal zelf aan de telefoon? , immers heb je de resellers lijst gezien, en natuurlijk onderaan ook zien staan:Op maandag 18 februari 2002 11:56 schreef Brian Dickens het volgende:
Met andere woorden, ik ben niet meteen naar GoT gegaan om het te vragen en heb dus eerst zelf een beetje rondgeneusd...
Dus toen heb je die ook meteen gebeld!Voor niet vermelde plaatsen
Bel 079-3435030
HEEL NEDERLAND
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Op maandag 18 februari 2002 11:56 schreef Brian Dickens het volgende:
In de dealerlijst van Revoy staat Tilburg nìet genoemd. Ik heb ze wel een mailtje gestuurd of ze toch nog een adres weten hier in de buurt, maar heb nog geen reactie gehad.
**Zie reactie boven mij. **
Daarnaast heb ik in de stad al een beetje rondgekeken en niets gezien, alleen maar de bekende A-merken (Philips, Sony, Pioneer, etc.)
**Heb je wel eens binnen gevraagd, ipv in de etalages te kijken ? **
Daarnaast is het echt niet te doen om flink wat winkels af te gaan bellen, het barst hier van de electronicazaken.
**Tja, als je iets echt wilt, doe je er moeite voor.**
**Nou, dat komt mooi uit, er zijn genoeg mensen die je in deze draad weer een stukje verder helpen.**
Twee keer geprobeerd, twee keer niet opgenomen.Op maandag 18 februari 2002 12:12 schreef dusty het volgende:
[..]
En wat zei revoy internationaal zelf aan de telefoon? , immers heb je de resellers lijst gezien, en natuurlijk onderaan ook zien staan:
[..]
Dus toen heb je die ook meteen gebeld!
Heb het vandaag dus nog maar een keer geprobeerd en uiteindelijk iemand te pakken gekregen. Helaas geen verkooppunten in Tilburg...
<edit> Toch wel slecht van ze dat ze in een grote stad als Tilburg geen reseller hebben... </edit>
Verwijderd
Hoe exclusiever het merk wil blijven, in hoe minder zaker het verkocht word. Exotische speakers en versterkers van een goede kwaliteit worden meestal ook in maar 10 zaken door Nedeland verkocht.Op maandag 18 februari 2002 12:42 schreef Brian Dickens het volgende:
<edit> Toch wel slecht van ze dat ze in een grote stad als Tilburg geen reseller hebben... </edit>
Ik denk niet echt dat je Revoy een exclusief en/of exotisch merk kunt noemen...Op maandag 18 februari 2002 16:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoe exclusiever het merk wil blijven, in hoe minder zaker het verkocht word. Exotische speakers en versterkers van een goede kwaliteit worden meestal ook in maar 10 zaken door Nedeland verkocht.
Hmmmm...ok, das waarOp maandag 18 februari 2002 00:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Klopt, maar in dat soort gevallen is het dus wel zo handig om zelf wat initiatief te tonen! Dat telefoonboek voorbeeld van mij sloeg op hetgene MREn ook al duidelijk maakte.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dan is de dichtst-bijzijndste dealer op zijn verst in Rosmalen.Op maandag 18 februari 2002 12:42 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR