Niet?
[Specs]
Aangezien Internet Exploder niet echt makkelijk uit win2k te slopen is post ik hier nu maar weer even mee.
javascript staat gewoon aan.
Toen ik vanmiddag op het forum was werkte het gewoon zoals het hoort en ik heb verder ook niks aan de instellingen veranderd.
Maar ik zal nog even kijken voor de zekerheid.
[edit]
Niets vreemds gevonden, het Fokforum kan ik ook gewoon opkomen zonder problemen.
Zal nog even cookies wissen enzo, misschien dat dat ook helpt.
[edit2]
Na de cookies te hebben gewist werkt het weer wel normaal gelukkig
Ik ben ook af en toe iets te snel met nieuwe topics openen terwijl er niets aan de hand is.
Toen ik vanmiddag op het forum was werkte het gewoon zoals het hoort en ik heb verder ook niks aan de instellingen veranderd.
Maar ik zal nog even kijken voor de zekerheid.
[edit]
Niets vreemds gevonden, het Fokforum kan ik ook gewoon opkomen zonder problemen.
Zal nog even cookies wissen enzo, misschien dat dat ook helpt.
[edit2]
Ik ben ook af en toe iets te snel met nieuwe topics openen terwijl er niets aan de hand is.
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Ik bedoelde meer, dat ik mijn reply ook met Mozilla plaatsteOp maandag 18 februari 2002 00:05 schreef SiGNe het volgende:
Aangezien Internet Exploder niet echt makkelijk uit win2k te slopen is post ik hier nu maar weer even mee.
Mooi zo[edit2]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()