dSLR: Nikon D5300;
Verwijderd
Verwijderd
Bewegingsmelder proggie zit bij de meegeleverde software.
Zal wel niet los te peuteren zijn...
Verwijderd
daar kan je verschillende programmatjes vandaan halen !
is dat zo?? want ik heb ook een logitech!!Op zondag 17 februari 2002 23:43 schreef Mattes het volgende:
Een vriend van mij heeft zo'n Logitech webcam.
Bewegingsmelder proggie zit bij de meegeleverde software.
Zal wel niet los te peuteren zijn...
hoe heet het dan??
Verwijderd
deze mot je dan hebben.. werkt trouwens ook met een dexxa cam !!Op zondag 17 februari 2002 23:48 schreef p-de-geus het volgende:
[..]
is dat zo?? want ik heb ook een logitech!!
hoe heet het dan??
Verwijderd
Verwijderd
download visiongs en see for yourself..Op maandag 18 februari 2002 00:05 schreef p-de-geus het volgende:
ik bedoel een progje die oas fotos gaat maken als er beweging word waargenomen!!!!
Hier kan het inderdaad mee...
S6 ermee!
Heeft ook leuke aantal andere functies.
Kortom multifunctioneel programma
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Verwijderd
www.gotchanow.com
Daar ken jem downen, kweet wel niet of het gratis is!, Maar daar zijn natuurlijk oplossingen voor
Greetzzz
Killer1
Verwijderd
Stealthwatch. Loopt trouwens niet lekker onder windhoos ME en XP mar is erg klein en rap.. ideetje ?
is echt superlachen... kun je bijvoorbeeld ook een gebied afschermen; alleen reageren als er iets met de deur gebeurt.
¯\_(ツ)_/¯
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
waar kun je een demo versie vinden van dit programma ??Op maandag 18 februari 2002 15:25 schreef beschuitfluiter het volgende:
pc snoop (pro) van darim, werkt echt als een speer...
is echt superlachen... kun je bijvoorbeeld ook een gebied afschermen; alleen reageren als er iets met de deur gebeurt.
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)