Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Stil geweest afgelopen maandStatistieken gegenereerd van Zaterdag 19.1.2002 tot Zondag 17.2.2002
Het aantal 'posts' blijft niet eeuwig staan zoals op GOT
vanmorgen nog over de 3000Op zondag 17 februari 2002 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Stil geweest afgelopen maand
Het aantal 'posts' blijft niet eeuwig staan zoals op GOT
Hmmz, het kan dat het allemaal niet echt klopt.. heeft denk ik iets met 'nick -connecting' te maken. Wat er dus voor zorgt dat als je je nick changed dit geen invloed heeft op je aantal 'lines'; iets wat nu wel het geval blijkt te zijn.
Ik zal er eens naar kijken, maar het is vrij lastig denk ik
.
Ik zal er eens naar kijken, maar het is vrij lastig denk ik
Hier staan ook nog wat vage stats ( http://tweakers.net/~crew/ircstats/tweakers/tweakers_net.html --compleet == totaal aantal lines). Maar ook hier klopt het volgens mij niet helemaal... kreeg vanmiddag ook van iemand een emailtje waarvan nick -connecting ook niet helemaal werkte.. maar hoe ik dit precies op moet gaan lossen weet ik nog niet.
Heb wel een idéétje.. maar zodra ik iets meer tijd heb zal ik er eens naar kijken
.
Heb wel een idéétje.. maar zodra ik iets meer tijd heb zal ik er eens naar kijken
Wel leuk dat Viptweak (#huiskamer) en Traag (#tweakers.net) nu alle posts hebben, voelen zij zich ook godOp zondag 17 februari 2002 23:35 schreef Bulldog het volgende:
Hmmz, het kan dat het allemaal niet echt klopt.. heeft denk ik iets met 'nick -connecting' te maken. Wat er dus voor zorgt dat als je je nick changed dit geen invloed heeft op je aantal 'lines'; iets wat nu wel het geval blijkt te zijn.
Ik zal er eens naar kijken, maar het is vrij lastig denk ik.
Nee, dit is IRC en dat kan eigenlijk overal welOp maandag 18 februari 2002 08:23 schreef HlpDsK het volgende:
Hoort dit niet op TFF?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Stuur me het tooltje eens terug, dan zal ik er ff naar kijkenOp zondag 17 februari 2002 23:35 schreef Bulldog het volgende:
Ik zal er eens naar kijken, maar het is vrij lastig denk ik.
De vorige keer is het me ook gelukt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Traaag!!Op maandag 18 februari 2002 09:19 schreef Traag het volgende:
[..]
Stuur me het tooltje eens terug, dan zal ik er ff naar kijken
Nu zit jij ineens op 65.000 posts
alle posts van die nicks zijn bij jou bij geteld#tweakers.net's nick flooders: (Ze konden gewoon de goede niet vinden..)
Traag - 2178 Nicks |HunterPro|(9,1%), DR(5,7%), GeniusDex(5,3%), RobinVreuls(4,8%), Arshia(4,1%), Richard(3,4%), WHiZZi(3,3%), reefer(3,2%), riemer(3,0%), DizzyWebje(2,7%), BalusC(2,6%), powerpulse(2,5%), Doedel(2,3%), miss_bleu(2,3%), BrZ(2,1%), bolk(1,9%), CloonBaarNederland(1,9%), Wirf(1,9%), insoft(1,6%), BOFH(1,5%), DizzyWeb(1,5%...
zelfde voor kees
Nu zijn de stats dus helemaal fucked up
Het is blijkbaar voor alle kanalen waar logbot in zit mis in #windows is hij ook beginnen koppelen:Op maandag 18 februari 2002 09:19 schreef Traag het volgende:
[..]
Stuur me het tooltje eens terug, dan zal ik er ff naar kijken
Stats #windows
k hoop dat je het kan fixen Bulldog of Traag.Pizzaman - 438 Nicks Pizzaman(18%), Tomsworld(16%), DR(11%), insoft(11%), Richard(9,7%), bolk(4,7%), insoft1(4,0%), Po(3,9%), insoft2(2,5%), Pizzaman|laptop(2,2%), Insoft3(1,9%), DR|(1,8%), WHiZZi(1,3%), riemer(1,0%), Tomsw|werkschool(1,0%), WaarAnders(0,9%), Mickos(0,7%), Tomsworld|ruimtop(0,5%), Tomsw|servinstall(0,5%), bolk|VA-phpun(...
Het lijkt echt of logbot is zomaar aan het koppelen geslagen
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
woei! hunterpro is populair 
|HunterPro| wilde echt dat anderen wisten wat hij aan het doen is met 3287 beschrijven in totaal.
Voorbeeld: [02:47] * Pelle heeft laatst de nieuwe CD van Simon Phillips gekocht... echt gave muziek!
Op maandag 18 februari 2002 16:01 schreef Pizzaman het volgende:
Deze stats roeleren nog wel het meest:
http://tweakers.net/~crew/ircstats/windows/
Daar gaat me eerste plaatsOp maandag 18 februari 2002 19:23 schreef Bulldog het volgende:
Het ziet er nu in ieder geval al íets beter uit.
Jeremy Clarkson
Als ik nu wil connecten krijg ik de melding server full
dat wel, maar nog steeds niet goedOp maandag 18 februari 2002 19:23 schreef Bulldog het volgende:
Het ziet er nu in ieder geval al íets beter uit.
klopt niet omdat de stats niet kloppen...Op maandag 18 februari 2002 11:53 schreef Nielsz het volgende:
woei! hunterpro is populair
[..]
de is een "me"-message van Pelle
en dus niet van HunterPro
Als je meerdere nicks hebt gehad, maar die niet gekoppeld worden /zijn kun je een mailtje sturen naar bulldog@tweakers.net ofzo. Het kan nu snel en simpel opgelost worden
.
Pagina: 1