Oke, ik baal hier echt van
. Elke keer als er een beetje leuke topic is over UO, word hij uit het forum geflikkert. Dus vandaar dat ik het nog eens probeer.
Ik zit met een klein probleem met 1 vs 1 vechten in tourneys. In die tourneys sta ik aardig mijn mannetje kwa wapens, magie en armor. Mijn probleem is het healing.
Ik gebruik UOA en dan de "healing" (bandies) - "target self" optie. Dit kost uiteraard stamina .....
..... dus je raad het al, als ik verlies gebeurt het omdat ik mezelf niet meer kan healen. Ik wil niet mijn mana punten uitgeven aan healing, anders krijg je je tegenstander nooit dood
.
Nu is mijn vraag, is er een manier om je stamina sneller te laten stijgen
, zodat ik gewoon door kan healen en vechten ?????
.
En begin nu niet over het gebruiken van pots. Ik ben geen GM alchemy. En ik kan ook niet altijd pots kopen
.
Anybody got answer to help me .....
Ik zit met een klein probleem met 1 vs 1 vechten in tourneys. In die tourneys sta ik aardig mijn mannetje kwa wapens, magie en armor. Mijn probleem is het healing.
Ik gebruik UOA en dan de "healing" (bandies) - "target self" optie. Dit kost uiteraard stamina .....
Nu is mijn vraag, is er een manier om je stamina sneller te laten stijgen
En begin nu niet over het gebruiken van pots. Ik ben geen GM alchemy. En ik kan ook niet altijd pots kopen
Anybody got answer to help me .....
edit:
ff inf toevoegen
Healing 94,3 %
ff inf toevoegen
Healing 94,3 %