Toon posts:

[UO] Ultima Online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik baal hier echt van :( . Elke keer als er een beetje leuke topic is over UO, word hij uit het forum geflikkert. Dus vandaar dat ik het nog eens probeer.

Ik zit met een klein probleem met 1 vs 1 vechten in tourneys. In die tourneys sta ik aardig mijn mannetje kwa wapens, magie en armor. Mijn probleem is het healing.

Ik gebruik UOA en dan de "healing" (bandies) - "target self" optie. Dit kost uiteraard stamina ..... :( ..... dus je raad het al, als ik verlies gebeurt het omdat ik mezelf niet meer kan healen. Ik wil niet mijn mana punten uitgeven aan healing, anders krijg je je tegenstander nooit dood >:).

Nu is mijn vraag, is er een manier om je stamina sneller te laten stijgen :) , zodat ik gewoon door kan healen en vechten ????? :?.

En begin nu niet over het gebruiken van pots. Ik ben geen GM alchemy. En ik kan ook niet altijd pots kopen :'(.

Anybody got answer to help me ..... :?

edit:
ff inf toevoegen
Healing 94,3 %

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 13:24

Boesjke

Excellent!!

Ok ik ben 5 maanden uit de UO scene maar ik heb het 3 jaar gespeeld, maybe is er wat veranderd dus ik kan het fout hebben.

Hmm het zou handig zijn als ik wist of je een mage of een warrior was want als warrior zou ik zeggen waste al die mana maar aan healen want je hebt dan als het goed is toch geen eval int, dus damage doe je toch amper, gebruik dan vnl gheals tegen een mage en ook gheals tegen iemand met een langzaam wapen, anders gewoon kleine heals.

Als je mage bent dan alleen maar kleine heals tenzij je zeker weet dat je tijd heb voor een gheal (zonder interrupt).

Dat stamina probleem, als ik het zo hoor kost het tegenwoordig stam om een bandage te applyen?
Zo ja dan niets eten voor gevecht en tijdens gevecht kan je eten om stam te regainen, cast ook spell op je zodat je meer dex hebt van te voren en tsja probeer toch aan rooie pots te komen.

Zo nee dan begin met meer dex aan het gevecht en vlak voor het gevecht je strenght omhoog en dan de hele tijd een bandie laten lopen, ook als je maar 1 hp damage hebt om geen seconde te verliezen. (Uiteraard wel wachten tot je geheald hebt dus: bandy->wachten tot bandy geholpen heeft->meteen weer bandy no amtter hoeveel hp's eraf zijn bij je)

Als je wat meer info geeft over je skills kan ik je beter helpen denk ik.

Neen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, zie in elk geval al een paar die ik kan gebruiken >:) .

Maar ik speel niet op een OSI, maar op een shard. Dus regels zijn er wel wat anders dan een OSI server.

Bij (TC) waar ik meestal speel ben ik GM warrior en mage. dus dat maakt niet zo veel uit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben ff op zoek geweest op het internet, en ben er achter gekomen dat als je GM Anatomy bent, dat je stamina sneller omhoog gaat, en beter gerichte klappen kan uitdelen. >:)

Misschien hebben hier wat meer mensen aan.

offtopic:
En mensen ga nou gewoon door met posten van vragen en replys anders word dit topic van UO er ook afgehaalt

Verwijderd

Ik ken het probleem, speel nu geen uo meer maar toen ik wel speelde ging ik gewoon een dagje houthakken ofzo om genoeg geld te krijgen voor stamina pots.

Is wel saai natuurlijk :(

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50
voor een gevecht vreten tot je volzit, dan komt je stamina veel sneller terug

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1