Toon posts:

[DVD Player] Eentje met meer info op display?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er een DVD-speler is die je niet per se aan hoeft te hebben om alleen maar MP3s af te spelen?
Heb net de Cyberhome AD-L528 gekocht, maar ik vind t zwaar irritant om alleen op de tv alles te kunnen regelen.
Zelfs een nummer intoetsen is alleen zichtbaar op de tv en aangezien het ***-ding niet meer wil forwarden vanaf nr. 105...
Het is toch niet bij alle spelers zo dat die krengen alleen maar de tijd kunnen aangeven op hun display?

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik neem aan dat je de "TV aan" bedoeld.

Mijn Pioneer 555 speelt prima MP3's zonder TV (maar de informatie is wel beperkt tot een handje vol letters (weet exacte getal niet meer, 8 of zo)

Beperkingen in # nummers heb ik nog niet ontdekt

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik gok dat-ie ID3 tags bedoelt, of de Filename. Dat doet mijn philips DVD 712 niet eens op het display op de TV :{ (Doet een 555 (je had toch een 444 :?) dat wel? Namen weergeven dus?).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Doh :o, yep de tv natuurlijk.

Opzich gaat t wel aardig, maar ik brand mn MP3s altijd albums als mappen en op het OSD kan ik dan mooi naar het volgende album gaan ipv zelf naar het juiste nummer.

Nee, het gaat me nog niet eens om de namen, al lijkt me dat wel aardig, maar ik bedoel meer:
d'r gebeurt nix op het display, ik zie niet als ik een OSD functie aan t gebruiken ben, ergo ik moet of gaan tellen hoe vaak ik op een toest druk of de tv aan.