Hoe kan je dit doen? Ik heb het werkend gekregen met win98 op gewone comp (server) en win95 op laptop. Bij windows 98 had ik twee keer de externe toegangsadapter geinstalleert en dan kon ik directe kabelverbinding opstarten en vanaf de laptop "inbellen" op de server. En dan werkte mijn internet. Maar hoe doe je dit met XP
start/programs/accesoires/communications/new connection wizzard/set up an advanced connection (onderste optie).
euhm, dan doet ie het nog niet
ik heb dus gewoon via windows dat internet delen gedaan en bij de client(laptop) heb ik dus een inbelverbinding aangemaakt naar de server en dat ie de instellingen van internet explorer automatisch vind, gate way is ingesteld en dns. Waar zou het aan kunnen liggen da ie niet werkt?
Ik begrijp het probleem nie... Koop nou gewoon een NIC en deel het dan. Is toch veel eenvoudiger en een NIC is nooit weg...
Deze advertentieplaats is te huur!
kweet dat maar mijn nic van de laptop werkt
maar dat stukje niet waar je utp in moet stoppen en die heb ik pas over een week
en ik moet nu ook wat kunnen inetten
maar dat stukje niet waar je utp in moet stoppen en die heb ik pas over een week
en ik moet nu ook wat kunnen inetten
Internetten over een paral. kabel is geen feest hoor btw
Valt best wel mee hoor :Op zondag 17 februari 2002 23:30 schreef havana het volgende:
Internetten over een paral. kabel is geen feest hoor btw
Bron : http://www.bb-elec.com/tech_articles/parallel_port_explained.aspParallel Port with SPP/BPP/EPP : 5.5-6 MBps maximum
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Pagina: 1