Sorry maar ik kan het niet anders dan mee eens zijn. Wat jullie?diegene die "grof" (dus niet iedereen hier) over voetbal lopen te zeiken, willen gewoon stoer zijn doordat ze zogenaamd een "eigen mening" hebben, nou degene die WEL voetbal kijken hebben ook een eigen mening! LULLO!
Wie 'grof' ergens over zeikt is altijd een LULLO. Als je zeikt, zeik dan niet grof. Het onderwerp waar je over zeikt lijkt mij er hier verder niet toe doen. Zeggen dat iemand geen eigen mening heeft omdat hij naar voetbal kijkt is als zeggen dat god bestaat omdat ik niet naar voetbal kijk. Of iets dergelijks. Conclusie volgt niet uit de premisen.
Lord Daemon
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Nou, dit vinnik nou ook weer wat overdreven.... Ik ga ook voetbal kijken, maar over het algemeen vind ik voetbal (nederlanse clubs) helemaal niks.
Ow, verkondig ik nou een eigen mening
?
Ow, verkondig ik nou een eigen mening
Verwijderd
/me is al zo stoer dat ik niet hoef te zeiken over voetbal of bier hoef te drinken..
dat zou echt een overkill zijn
dat zou echt een overkill zijn
BURP he, t*ring Hee H*m* aarghh BURRRRRRRRRP
Ahg weet ik het hoe ze doen die echte aso voetbal-fans.
Nou je kan zeggen wat je wilt maar als ze gaan schelden of wat dan ook hebben ze wel een eigen mening.
/me houd niet van voetbal, wel als nederland wint met belangrijke wedstrijden.
Ahg weet ik het hoe ze doen die echte aso voetbal-fans.
Nou je kan zeggen wat je wilt maar als ze gaan schelden of wat dan ook hebben ze wel een eigen mening.
/me houd niet van voetbal, wel als nederland wint met belangrijke wedstrijden.
39
Verwijderd
Ach, als je een hekel aan voetbal hebt, dan mag je dat best zeggen toch?!
Niet zo zeiken allemaal, iedereen heeft een eigen smaak, en daar valt nog steeds niet over te twisten.
Niet zo zeiken allemaal, iedereen heeft een eigen smaak, en daar valt nog steeds niet over te twisten.
Pagina: 1