Hoi Tweakers,
Ik ben erachter dat office een hele zooi temp bestanden achterlaat op de 2 win95/98 machines in mijn netwerk. Nu heb ik daar een batch bestandje voor gemaakt die o.a. netjes die zooi opruimt.
Hij ziet er zo uit:
------
@echo off
:begin
if exist c:\windows\*.tmp goto stap1
if exist c:\windows\temp\*.* goto stap2
goto einde
:stap1
del c:\windows\*.tmp
goto begin
:stap2
deltree /y c:\windows\temp\*
goto einde
:einde
echo klaar
------
Ik heb dit bestandje als deltemp.bat opgeslagen in mijn netlogon directory en wil dit starten vanuit mijn huidige login script dus dat gaat dan:
------
net use m: \\cyrix\mp3 /yes
net use u: \\cyrix\users /yes
enz.
call deltemp.bat
------
Maar dat werkt niet
ik krijg steevast de melding. De opdracht of bestandsnaam is onjuist. Ook als ik start deltemp.bat gebruik doet hij het niet.
Nu heb ik hem tijdelijk op een public share gekopieerd en roep ik hem aan met call p:\logon\deltemp.bat
Dat werkt wel. Maar ik zou het liever vanuit de netlogon willen hebben (heb ik alles mooi bij elkaar) is er een manier dat dat wel kan
Ik ben erachter dat office een hele zooi temp bestanden achterlaat op de 2 win95/98 machines in mijn netwerk. Nu heb ik daar een batch bestandje voor gemaakt die o.a. netjes die zooi opruimt.
Hij ziet er zo uit:
------
@echo off
:begin
if exist c:\windows\*.tmp goto stap1
if exist c:\windows\temp\*.* goto stap2
goto einde
:stap1
del c:\windows\*.tmp
goto begin
:stap2
deltree /y c:\windows\temp\*
goto einde
:einde
echo klaar
------
Ik heb dit bestandje als deltemp.bat opgeslagen in mijn netlogon directory en wil dit starten vanuit mijn huidige login script dus dat gaat dan:
------
net use m: \\cyrix\mp3 /yes
net use u: \\cyrix\users /yes
enz.
call deltemp.bat
------
Maar dat werkt niet
Nu heb ik hem tijdelijk op een public share gekopieerd en roep ik hem aan met call p:\logon\deltemp.bat
Dat werkt wel. Maar ik zou het liever vanuit de netlogon willen hebben (heb ik alles mooi bij elkaar) is er een manier dat dat wel kan