Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Waarom heb je eigenlijk de stand 7v en 12v? Lijkt me niet dat je die vaak om zal zetten. Koetje draait altijd als het goed is dus altijd volle belasting. Als 7v goed is, waarom zou je m dan op 12v zetten?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Die pc staat 2 meter van m'n kopkussen. En het verschil in airflow tussen 7V en 12V (nog niet te spreken van het geluid) scheelt toch wat.
Je kan de fans op 7V / Uit / 12V laten draaienOp zondag 17 februari 2002 22:46 schreef Dwarre1 het volgende:
wat doet ie? (sorry, ik ben te lam om de link te bekijken)
Hij ziet er wel stoer uit!!
Mijn pc'tje gaat er komende week ook anders uitzien, heb me een chieftec maxi besteldOp zondag 17 februari 2002 22:50 schreef bouke_h het volgende:
nice job
zo moet m'n pctje d'r ook uit zien na deze vakantie
De aansluiting van de fans heb ik ook zo gemaakt zoals op VH, dus het is in feite in 2 delen, die verbonden worden met een molex.

foto is van VH, heb er geen genomen van mijn doosje. Is bijna identiek, buiten dat ik maar 3 aansluitingen heb
Precies wat ik zoek!!!Op zondag 17 februari 2002 22:47 schreef DinX het volgende:
[..]
Je kan de fans op 7V / Uit / 12V laten draaien
Thanx voor de tipfner
Hier de how-to.
Hier het schema voor als je niet heel de how-to wil lezen.
Let op, ik heb 5mm ledjes, die hebben andere weerstandjes nodig dan in de how-to staat.
Hier het schema voor als je niet heel de how-to wil lezen.
Let op, ik heb 5mm ledjes, die hebben andere weerstandjes nodig dan in de how-to staat.
netjes
naais
ik moet (zoals je weet) de mijne nog doen... maar die gaat ik toch anders doen als deze
ikke ga ze echt regelen i.p.v. schakelen
Pagina: 1