het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Ik heb geen zin in gezeur als ik bij jou zit te lannen mannetje....
DUBBELE PUNTEN!!!!
[/volledig OT]
[volledig OT]Op zondag 17 februari 2002 22:15 schreef Peewee het volgende:
[volledig OT]
Ik heb geen zin in gezeur als ik bij jou zit te lannen mannetje....
DUBBELE PUNTEN!!!!
[/volledig OT]
PW: Who the MAN?
[/volledig OT]
You the man.Op zondag 17 februari 2002 22:16 schreef BAMBAM het volgende:
[..]
[volledig OT]
PW: Who the MAN?
[/volledig OT]
Moeten wel even oppassen nu, want ik ben bang dat je topic zo redelijk de grond in geboort gaat worden.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
kan het ook zonder samba ?
Dan mag ik na een jaar samba wel gaan oppassenOp maandag 18 februari 2002 09:53 schreef BAMBAM het volgende:
maar ik wil geen samba installeren want ik heb gehoord dat dat je hele compu vernaggeld (qua software)
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Ik draai samba al een jaartje of 3 en heb nog nooit geen problemen gehad. Ik gebruik het ook om inteloggen met 95/98/Me machines en nt/2000/xp machines. Met inlog scriptjes enzo werkt als een trein en is veel sneller als windows 2000Op maandag 18 februari 2002 09:53 schreef BAMBAM het volgende:
maar ik wil geen samba installeren want ik heb gehoord dat dat je hele compu vernaggeld (qua software)
kan het ook zonder samba ?
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
en samba heb ik niet zo'n zin in om mee te prutsen omdat ik het verder voor niks anders gebruik ik heb zo zat...
Met smbclient kan dat dus WELOp woensdag 20 februari 2002 21:26 schreef blaataaps het volgende:
Je kan (thank god) geen messages naar een andere host sturen, onafhankelijk van het OS.
Verwijderd
de een bedoeld dat je een message verstuurd zonder dat je het os van de pc waarvan af je hem verstuurd aanspreekt
De ander dat je een message kan sturen zonder dat je je druk hoeft te maken om het os van de client
tip:
gebruik jabber
Verwijderd
wat moet ik me daarbij voorstellen? Wordt hij in de grond geboren ofzo?Op zondag 17 februari 2002 22:17 schreef Peewee het volgende:
[..]
You the man.
Moeten wel even oppassen nu, want ik ben bang dat je topic zo redelijk de grond in geboor>>>t<<< gaat worden.
And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble. from The Book of Mozilla, 3:31
Mijn oprechte excuses ik zou het dolgraag nu nog aan willen passen, maar daar is het te laat voor.Op woensdag 20 februari 2002 23:57 schreef the_tag-man het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen? Wordt hij in de grond geboren ofzo?Als je boren bedoelt is het met een D
weet er iemand of dit commando echt bestaat ???Op donderdag 21 februari 2002 00:38 schreef RedSonja het volgende:
was daar niet n standard commando voor.. iets als nsend ofzo?
wat is jabber wat doet het en wat kan ik ermee...Op woensdag 20 februari 2002 23:21 schreef ultimate het volgende:
even een miscommunicatie:
de een bedoeld dat je een message verstuurd zonder dat je het os van de pc waarvan af je hem verstuurd aanspreekt
De ander dat je een message kan sturen zonder dat je je druk hoeft te maken om het os van de client
tip:
gebruik jabber
is het klein heb je een linkje ? info? alles is welkom...