Toon posts:

Mail -> Hotmail met QuickNet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met de SMTP-server van QuickNet een mailtje verstuur naar een Hotmail adres, duurt het uren (soms wel 3 a 4 uur) totdat het mailtje eindelijk aankomt bij Hotmail.

Als ik mail verstuur met de SMTP-server van Het Net komt die mail binnen 10 seconden aan. Is dit niet vreemd? Of is dit normaal en hebben andere gebruikers dit ook :?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Chello heeft dat toch overgenomen? Weet dat chello-ers lang niet naar hotmail hebben kunnen mailen omdat er gebruikers waren die lagen te spammen en zo.
Nu zijn de servers van Chello gewoon erg slecht en overbelast. Je hebt een contante verbinding? Probeer dan maar gewoon gmx of zo. Dat zal allicht beter gaan.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 21:33 schreef 2Dutch het volgende:
Chello heeft dat toch overgenomen? Weet dat chello-ers lang niet naar hotmail hebben kunnen mailen omdat er gebruikers waren die lagen te spammen en zo.
Nu zijn de servers van Chello gewoon erg slecht en overbelast. Je hebt een contante verbinding? Probeer dan maar gewoon gmx of zo. Dat zal allicht beter gaan.
Die servers zijn inderdaad overgenomen door Chello. Voor die tijd waren de servers al een puinhoop, nu is het niet beter of zelfs nog erger... Maar ik heb een vaste verbinding en maak tegenwoordig gebruik van de SMTP van Het Net (daar heb ik een account) en dan gaat het wel goed. Maar ik wilde gewoon even weten of anderen hier ook last van hadden, want ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat dit gebeurt. Ik betaal die € 72,00 niet alleen voor een verbinding dacht ik, maar dat zit blijkbaar dus anders :(

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde met dat quicknet. Het duurt echt uren voordat er een mailtje bij een hotmailadres aankomt.