Het leek mij leuk om eens linux te gaan draaien. Dus ik even 3 iso`s gedownd met daarop mandrake 8.1. Deze 3 iso`s op cd`s gefikt.. en ff een 4.2 gb schijfje er ingezet ipv. mijn 20 gb schijf want je weet maar nooit. Pc rebooten.. en huppa de cd 1 wordt keurig geboot. Ik zie de pinquin verschijnen en daar naast de mededeling dat ik even op enter moet drukken als ik wil beginnen met de installatie. Nou klikken maar.. tot mijn verbazing verschijnt er een zwart/grijs scherm en verder dus niks meer. Balen had ik dus toch niet die brakke 4,2 gieg schijf moeten gebruiken..Nouja dan maar op mijn 20 gb schijf. Windows partitie geformat , want die liep toch al waardeloos. Nou rebooten en ja hoor precies het zelfde verhaal.Nouja dan maar WinME er op. Huppa cd er in.. en hij kijkt even met scandisk of mijn schijf ok is en dat was dus het geval. Dan wil hij beginnen met de install .. maar geeft hij in een keer de volgende melding:
Standard mode: invalid DPMI return from 03b7:08ff
En welke windows versie ik nu ook probeer te installeren.. hij blijft gewoon op dat punt hangen..
Is er iemand die weet wat die
mandrake
met me pc gedaan heeft?
Alvast bedankt,
Standard mode: invalid DPMI return from 03b7:08ff
En welke windows versie ik nu ook probeer te installeren.. hij blijft gewoon op dat punt hangen..
Is er iemand die weet wat die
Alvast bedankt,