He who controls the Spice, controls the Universe.
Er zijn meerdere oplossing..
1) installeer de laaste patch
2) Als je 2 cdrom spelers hebt (writer/lezer) doe dan de red alert cd in je 2e cdspeler !
1) installeer de laaste patch
2) Als je 2 cdrom spelers hebt (writer/lezer) doe dan de red alert cd in je 2e cdspeler !
Die 2e, die snap ik dus niet. Waarom zou dat helpen?
There is no magic.
Verwijderd
2e suggestie klopt wel ik gooi em ook in mijn brander.
1e sugestie is beter ik ging van 2x 1 min laden (spel en savegame) naar spelen binnen 3/4 minuut
download op file planet
(wel zonder down manager en eerst aanmelden)
1e sugestie is beter ik ging van 2x 1 min laden (spel en savegame) naar spelen binnen 3/4 minuut
download op file planet
Verwijderd
was het niet zo dat het door de virus scanner kwamOp zondag 17 februari 2002 21:07 schreef MST_Morpheus het volgende:
Zoals de titel al vermeldt is Yuri's Revenge hier bijzonder traag wat betreft laadtijden van missies.Ik zit soms wel 2 minuten te wachten voor hij een keer een missie geladen heeft.
Heeft iemand hier ook last van of weet een oplossing? RA_2 zelf was altijd lekker vlot, maar Yuri dus niet.
Jep, virusscanner zal hier de boosdoener zijn
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
zou je die link es door kunnen passen???Op zondag 17 februari 2002 21:16 schreef Nimitz het volgende:
2e suggestie klopt wel ik gooi em ook in mijn brander.
download op file planet
Verwijderd
Omdat dit een bekende bug is in Yuri. Ik had er ook last van. Sterker nog: ik heb 3 cd-drives (cdrom, cdrw en dvd), en ik moest (tot de patch kwam) de Yuri-cd in m'n cdrom, en m'n RA2-cd's in de andere twee doen om normale laadtijden te krijgen.Op zondag 17 februari 2002 21:12 schreef The Will het volgende:
Die 2e, die snap ik dus niet. Waarom zou dat helpen?
Maar download gewoon de patch, dan is het ook opgelost.
Ja hier ben ik het mee eens. De laadtijd van YR is gewoon 3 keer zo laag als Norton uit staat hier.Op zondag 17 februari 2002 23:12 schreef 3CLipZ het volgende:
Jep, virusscanner zal hier de boosdoener zijn
Veel mensen hebben dit, blijkbaar is er veel te scannen. Disable je virusscanner vergeet hem echter niet weer aan te zetten als je klaar bent met spelen!
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
ftp://ftp.westwood.com/pub/redalert2/update/YURI-1001-ENGLISH.EXE Bedoel jeOp maandag 18 februari 2002 20:31 schreef MTops het volgende:
Yuri's Revenge 1.001 patch:
ftp.westwood.com/pub/redalert2/update/YURI-1001-ENGLISH.EXE
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()