Jongens, er zijn mensen die denken dat er NIKS is na de dood, nooit meer
Probeer je dat eens voor te stellen, en kom tot de conclusie dat dat niet KAN..
Nou leven dus.Als je weg wil uit Tirana neem dan voor de gein de boot...er is leven, er is leven na de dood
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot...er is leven, er is leven na de dood.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Wat is dat nu voor een conclusie?Jongens, er zijn mensen die denken dat er NIKS is na de dood, nooit meer
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Verwijderd
Dikke reet, dan ga ik mooi naar het Walhalla. Een eeuwigdurend drankgelag met houten bierkannen van heldhafige omvang, dronken matpartijen tussen brallende krijgers met hoornhelmen, en rondborstige blonde vrouwen met vlechtjes die af en aan lopen met geroosterd grofwild. Ik doe het er voor.Dus iedereen die naarde Hemel of de Hel gaat moet mij royalties betalen!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Verwijderd
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Ja, anders is het geen geloven maar weten...Is het zo dat je alleen kunt "geloven" in iets wat nog niet bewezen is?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Verwijderd
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Ik probeer niet om de discussie te verstoren.Zowel de christenen als de atheisten (geen zelfbewustzijn; hetzelfde als bij je geboorte) als de spirituelen (ziel enz..)lullen gewoon uit hun nek want niemand weet dit totdat hij/zij is gestorven...
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
tijd voor verandering.
Sorry, maar ik heb ook nog weinig nieuws van john lennon gehoord de laatste tijd, jij wel?al was het maar omdat er altijd meer aanwijzingen zullen zijn voor het bestaan van iets na de dood, van niets na de dood zul je weinig vernemen
Verwijderd
tijd voor verandering.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Verwijderd
Juist, dan kun je er maar beter een eind aanmaken want er is toch zoveel narigheid, ellende, verdriet, pijn.Het is wel te hopen dat er iets na de dood is anders heb je alles in dit leven mooi voor janlul gedaan!
Allemaal leuk bedacht, maar niet bewezen.maar je geest wel zonder lichaam.
Daarom kan je ook geen 6 weken gaan OBE'en
Alles wat normale lichaam voelt tijden uittreden merkt je geest ook. Krijg je het koud, dan zal je dat met je geest merken.
inderdaad, en omdat we nog nooit aanwijzigen hebben gevonden die bewijzen dat er iets na de dood is blijf het het meest waarschijnlijke dat er niets isal was het maar omdat er altijd meer aanwijzingen zullen zijn voor het bestaan van iets na de dood, van niets na de dood zul je weinig vernemen
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ik weet niet hoe jouw leven er uit ziet, maar ik heb een hoop lol, en zou onbeperkt door willen leven en verder willen gaan met feesten, kennis vergaren etc. Je moet van het leven genieten en dat moet je wel NU doen en niet alles inzetten op een leven hierna ofzo.Juist, dan kun je er maar beter een eind aanmaken want er is toch zoveel narigheid, ellende, verdriet, pijn.
Dus waarom doorgaan? Uiteindelijk zal de ellende toch overheersen. Dus is ons leven zinloos omdat het leven toch maar pijn doet.
Only dead fish go with the flow
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq