Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Nou, daar had ik nog niet zo lang geleden nog een luistertoets over 
Jammer dat ik 'em niet meer uit m'n hoofd weet...
Jammer dat ik 'em niet meer uit m'n hoofd weet...
"I sit in my room and imagine the future."
Het is een emotionele reactie, net als verdriet bijvoorbeeld, maar hoe dat nou werkt...?
Verwijderd
André Hazes, in een string, met zn nieuwste cd in z'n hand tijdens de tmf-awards, voorovergebogen terwijl hij zo'n award in z'n aars krijgt geramd....dat noem ik humor!!!
HUMOR OP HET PLATTELAND
Ja, humor. Dat hebben wij hier op het platteland niet nodig, hè? Dat is zo al hard werken genoeg!
D'r was wel laatst was hier verderop was een koe in de sloot geraakt, toen zijn we wel met een paar boerderijen hier uit de omtrek, zijn we met de trekker een koe d'r uit gaan halen. Toen stonden d'r wel een paar te lachen, ja. Maar of u dat nou humor noemt? Dat weet ik niet of dat is wat u bedoelt.
Ja, d'r was, in '86 meen ik, in '87 daar wil ik afwezen, was een man uit de grote stad en die heeft toen daar in het café heeft-ie een mop vertelt. Dat was iets van dat er twee mannen liepen en of er dan één in het midden mocht lopen. Ik weet niet meer precies hoe die ging, dat was een mop dan.
Hier aan het eind van het erf, daar woont een familie, die is niet van hier, die komt uit de Randstad. En als ik daar dan 's avonds langs loop, dan hoor ik dat ze binnen wel eens heel hard lachen, ja. Maar of dat nou van de humor komt, dat kan ik niet zeggen, dat weet ik niet. Maar misschien dat zij u kunnen helpen verder?
Ik weet het ook niet verder dus...
http://home.luna.nl/~code/jiskefet/homepage.htm
Ja, humor. Dat hebben wij hier op het platteland niet nodig, hè? Dat is zo al hard werken genoeg!
D'r was wel laatst was hier verderop was een koe in de sloot geraakt, toen zijn we wel met een paar boerderijen hier uit de omtrek, zijn we met de trekker een koe d'r uit gaan halen. Toen stonden d'r wel een paar te lachen, ja. Maar of u dat nou humor noemt? Dat weet ik niet of dat is wat u bedoelt.
Ja, d'r was, in '86 meen ik, in '87 daar wil ik afwezen, was een man uit de grote stad en die heeft toen daar in het café heeft-ie een mop vertelt. Dat was iets van dat er twee mannen liepen en of er dan één in het midden mocht lopen. Ik weet niet meer precies hoe die ging, dat was een mop dan.
Hier aan het eind van het erf, daar woont een familie, die is niet van hier, die komt uit de Randstad. En als ik daar dan 's avonds langs loop, dan hoor ik dat ze binnen wel eens heel hard lachen, ja. Maar of dat nou van de humor komt, dat kan ik niet zeggen, dat weet ik niet. Maar misschien dat zij u kunnen helpen verder?
Ik weet het ook niet verder dus...
http://home.luna.nl/~code/jiskefet/homepage.htm
Verwijderd
offtopic:
Commander Zulu:
[quote]
D'r was wel laatst was hier verderop was een koe in de sloot geraakt
[/quote]
[quote]
toen zijn we wel met een paar boerderijen hier uit de omtrek, zijn we met de trekker een koe d'r uit gaan halen
[/quote]
[quote]
Ja, d'r was, in '86 meen ik, in '87 daar wil ik afwezen, was een man uit de grote stad en die heeft toen daar in het café heeft-ie een mop vertelt
[/quote]
enzovoorts....
En dan vinden veel boeren het raar dat zgn 'stadsen' vinden dat ze dom zijn. Als je al geeneens normale nederlandse zinnen kunt maken....
ps niet denken dat ik een 'stadse' ben, ik woon in Veeningen, een ongelooflijk klein dorpje in Drenthe. En met klein bedoel ik dan 5 straten.
Commander Zulu:
[quote]
D'r was wel laatst was hier verderop was een koe in de sloot geraakt
[/quote]
[quote]
toen zijn we wel met een paar boerderijen hier uit de omtrek, zijn we met de trekker een koe d'r uit gaan halen
[/quote]
[quote]
Ja, d'r was, in '86 meen ik, in '87 daar wil ik afwezen, was een man uit de grote stad en die heeft toen daar in het café heeft-ie een mop vertelt
[/quote]
enzovoorts....
En dan vinden veel boeren het raar dat zgn 'stadsen' vinden dat ze dom zijn. Als je al geeneens normale nederlandse zinnen kunt maken....
ps niet denken dat ik een 'stadse' ben, ik woon in Veeningen, een ongelooflijk klein dorpje in Drenthe. En met klein bedoel ik dan 5 straten.
Dit is Humor = Computer Stupidities
Tip: Ga eerst effe naar de WC voordat je begint met lezen.
Tip: Ga eerst effe naar de WC voordat je begint met lezen.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Verwijderd
Killing Evil 0013... Wat Commander_Zulu daar tikte is een citaat uit een leuke scetch van Jiskefet. Geen tikfouten, tekst ongewijzigd aan ons gebracht. 
Maar ehm, humor is voor elk mens toch weer anders. Wat moet je zeggen? Ik ben vooral aan het lachen te krijgen met shockerende humor en niet van dom doen zoals André van Duin...
Maar ehm, humor is voor elk mens toch weer anders. Wat moet je zeggen? Ik ben vooral aan het lachen te krijgen met shockerende humor en niet van dom doen zoals André van Duin...
Tsja humor is vaag, als je er diep over nadenkt is het lastig, ik kom er niet echt uit
Herman Finkers: Dan volgt er nu een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
when i wake up people take up mostly all of my time!
Verwijderd
Dit was het nieuws, dat is humor.
Als bij dit programma de lachspieren niet in werking treden, dan ben je een humorloze ...
Collina phone home
(alleen leeuk voor degene die het gezien hebben)
Als bij dit programma de lachspieren niet in werking treden, dan ben je een humorloze ...
Collina phone home
(alleen leeuk voor degene die het gezien hebben)
Leuk dat jullie allemaal voorbeelden geven, maar heeft iemande een clue hoe het precies werkt ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Ehh, ik doe wel een poging. Maar niet lachen .. 
Je lacht wanneer je iets tegenkomt dat niet kan, of raar is. Dat kan een grap zijn, maar eigenlijk vanalles.
Ik denk dat het zoiets is als dit:
Je snapt het niet, en je gaat denken hoe het nou zit (onderbewust dan).
Je 'vat 'm' en het probleem is opgelost.
Hierdoor voel je je blij, want de verwarring is voorbij.
Daarom moet je lachen.
Da's het waarom denk ik.
Je hebt ook leedvermaak. Da's grappig omdat je een situatie word(t) voorgeschoteld die onprettig is. Dan realiseer je dat het JOU niet gebeurt, en er ontstaat opluchting. Hierdoor woel je je ineens erg op je gemak, waardoor je ontspannen bent en wederom blij bent dat jezelf niet in die situatie zit. Daarom lach je. Want je bent blij.
Dat alles in een fractie van een seconde ..
Sowee, wat is het vroeg voor zulke beredeneringen zeg ..
Je lacht wanneer je iets tegenkomt dat niet kan, of raar is. Dat kan een grap zijn, maar eigenlijk vanalles.
Ik denk dat het zoiets is als dit:
Je snapt het niet, en je gaat denken hoe het nou zit (onderbewust dan).
Je 'vat 'm' en het probleem is opgelost.
Hierdoor voel je je blij, want de verwarring is voorbij.
Daarom moet je lachen.
Da's het waarom denk ik.
Je hebt ook leedvermaak. Da's grappig omdat je een situatie word(t) voorgeschoteld die onprettig is. Dan realiseer je dat het JOU niet gebeurt, en er ontstaat opluchting. Hierdoor woel je je ineens erg op je gemak, waardoor je ontspannen bent en wederom blij bent dat jezelf niet in die situatie zit. Daarom lach je. Want je bent blij.
Dat alles in een fractie van een seconde ..
Sowee, wat is het vroeg voor zulke beredeneringen zeg ..
Verwijderd
Ik heb onlangs gehoord dat humor niet erfelijk is, maar aangeleerd. Dat houdt dus in dat als jij of ik in de VS geboren waren we nu ook heel hard hadden moeten lachen om die grapjes van Bob Faget van America's Funniest Homevideos.
Ja, lekker vaag weer, is gewoon een emotie die je niet zomaar kan verklaren.. Liefde is ook zoiets. Toch zitten er stoffen in je harses die ervoor zorgen hoe je stemming is.
Net als bij startrek, dan gebeurt er iets leuk, en dan kan Data er niet om lachen.. en gaat hij na wat er zo leuk aan is. Komt tot de conclusie dat mensen lachen om het leed van anderen...
Net als bij startrek, dan gebeurt er iets leuk, en dan kan Data er niet om lachen.. en gaat hij na wat er zo leuk aan is. Komt tot de conclusie dat mensen lachen om het leed van anderen...
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Humor je brains worden dan gewoon voor de gein gehouden:
Iets is niet wat het had moeten zijn en is daarom grappig.
Er zijn mensen die in een deuk liggen als ze een lekke band hebben (in Z-O-Azie)
Iets is niet wat het had moeten zijn en is daarom grappig.
Er zijn mensen die in een deuk liggen als ze een lekke band hebben (in Z-O-Azie)
diskeltische lurker
Humor is m.i. als iets gebeurt dat je niet verwacht ? in het kort schuine streep niet uitgewerkt
Pagina: 1