Toon posts:

[got] kwaliteit discu-table

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Cees / tweak-ed,

Het valt me op dat je wel veel post, maar ik kan me niet echt aan de indruk onttrekken dat het niet allemaal even zinvol is. Omdat je daarnaast vreselijk aan het zieken bent in verschillende topics waar ik door meerdere users al op aangesproken bent ontvang je bij deze een officiele waarschuwing. Als je wilt weten over welke topics ik het heb, even op je eigen naam klikken en een willekeurige aanklikken.

Mocht blijken dat je een kloon bent van iemand dan ontvang je per direct ook nog een ban. Ik heb het een beetje gehad met jou en je je pseudo-identiteiten.

Wens van jou ook geen posts meer te zien die ook daadwerkelijk wat toevoegen binnen een topic en dan bedoel ik gaan berg blabla zonder dat het ergens over gaat.

Greetz,

OzBoz
wat zijn dat voor een praktijken hier? ik probeer mijn steentje bij te dragen aan dit forum, en krijg zo'n mailtje in mijn mailbox? ik snap het niet.

Verwijderd

ik wil me hier bij aansluiten! het klopt niet dat je zo maar een ban aan je tweaker-broek hebt hangen en dan spreek ik niet alleen voor mezelf maar ook namens een aantal anderen die inmiddels monddood zijn gemaakt en niet meer bij monde te zijn dit toe te lichten. dit is niet goed voor kwaliteit. ik ben dan ook van mening dat 'men' zich door dergelijk gedrag zichzelf uiteindelijk in de vinger snijdt

Verwijderd

dit is niet het juiste forum om dit soort dingen te posten.

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt dat er meer mensen een ban hebben gekregen?
ik sta hier echt van te kijken. ik probeer echt gewoon mensen te helpen hier, een nuttig tweak-steentje bij te dragen zeg maar, en in plaats van applaus krijg je een trap onder je tweak-kont, ongelovelijk!!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55
Op zondag 17 februari 2002 20:39 schreef barry het volgende:
ik wil me hier bij aansluiten! het klopt niet dat je zo maar een ban aan je tweaker-broek hebt hangen en dan spreek ik niet alleen voor mezelf maar ook namens een aantal anderen die inmiddels monddood zijn gemaakt en niet meer bij monde te zijn dit toe te lichten. dit is niet goed voor kwaliteit. ik ben dan ook van mening dat 'men' zich door dergelijk gedrag zichzelf uiteindelijk in de vinger snijdt
Op zondag 17 februari 2002 20:41 schreef tweak-ed het volgende:
je bedoelt dat er meer mensen een ban hebben gekregen?
ik sta hier echt van te kijken. ik probeer echt gewoon mensen te helpen hier, een nuttig tweak-steentje bij te dragen zeg maar, en in plaats van applaus krijg je een trap onder je tweak-kont, ongelovelijk!!
goh...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

tweak-ed, daarvoor moet je bij LA zijn. Je ook nog gewoon kunnen reageren naar mijn mail, hoewel dat natuurlijk minder opvalt.

barry, als kloon van drububu heb je geen recht van spreken en bij deze dan ook mijn dringende verzoek gewoon je mond te houden.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.