Toon posts:

Portmapping Hoe/wat???

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik portmapping aan????
Diet moet ik blijkbaar doen omdat ik een FTP server op wil zeten (getweakte ADSL modem)

P.S. ik draai windows NT4.0 en het ftp programma is
Serve-U 3.0

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
[topic=184484/1/25]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Dit is erg leuk, maar ik draai geen WinRoute, het moet toch ook direct in je adsl modem kunnen?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 17 februari 2002 20:27 schreef Brop het volgende:
Dit is erg leuk, maar ik draai geen WinRoute, het moet toch ook direct in je adsl modem kunnen?
De poortmapping faq is niet alleen voor winroute. Jouw getweaked ADSL modem kan ook portmapping.
Hij noemt het misschien wel portforwarding oid.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
waar moet ik dat ergens doen.. als ik vragen mag.

in het hood menu van de adsl modem staat wel een knop met routing, en daar heb ik ook al een beedje me lopen spelen, maar het werkt gewoon nog niet, Iexplore op een andere comp komt niet bij mijn FTP server.
Op zondag 17 februari 2002 20:47 schreef Predator het volgende:

[..]

De poortmapping faq is niet alleen voor winroute. Jouw getweaked ADSL modem kan ook portmapping.
Hij noemt het misschien wel portforwarding oid.

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 17 februari 2002 20:50 schreef Brop het volgende:
waar moet ik dat ergens doen.. als ik vragen mag.

in het hood menu van de adsl modem staat wel een knop met routing, en daar heb ik ook al een beedje me lopen spelen, maar het werkt gewoon nog niet, Iexplore op een andere comp komt niet bij mijn FTP server.
[..]
Alcatel portmapping
Die link heb ik in een topic hier met de search gevonden, dus dit had je ook kunnen vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik ook gevonden, maar als ik via mijn browser naar mijn FTP site ga doet hij het nog steeds niet, ik krijg een melding dat hij de server niet kan vinden (geen 404 page not found) maar een pop-up scherm.
Ik heb users aangemaakt, maar ik krijg niet eens een inlog scherm...
Op zondag 17 februari 2002 21:03 schreef Predator het volgende:

[..]

Alcatel portmapping
Die link heb ik in een topic hier met de search gevonden, dus dit had je ook kunnen vinden :)

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 17 februari 2002 21:06 schreef Brop het volgende:
Deze heb ik ook gevonden, maar als ik via mijn browser naar mijn FTP site ga doet hij het nog steeds niet, ik krijg een melding dat hij de server niet kan vinden (geen 404 page not found) maar een pop-up scherm.
Ik heb users aangemaakt, maar ik krijg niet eens een inlog scherm...
[..]
Je kan zelf niet op je ftp connecteren via je externe ip achter een NAT server. Je moet je ftp laten testen door iemand :)
Vraag aan iemand op je ICQ lijst of hij kan connecteren.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal dan een hele hoop verklaren, bedankt :)
Ik zal het effe proberen.

Verwijderd

Mooi, dit had je dus ook zelf kunnen uitzoeken, vanwege de niet informatieve waarde hiervan verder sluit ik hem :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.