Laatst heb ik een Powercolor 2 MX 400 gekocht en in mijn Athlon 1000 gemonteerd. Toen heb ik mijn oude GeForce II MX 200 in mijn Intel Celeren 466 gemonteerd. Nou werkt t zaakje, maar bij sommige (nieuwe) 3d spellen en sommige quake 3 mods loopt t zaakje ongenadig vast. Terwijl ik toch echt nieuwe drivers heb, en de zelfde versies van spellen op mijn athlon heb (waar alles perfect werkt). Nou moet je wel weten dat ik mijn mobo geflasht, zodat hij celeron processoren tot de 466 ondersteund. Origineel ondersteund hij maar tot de P-II 333. Ook kan het misschien komen omdat dat MB maar een AGP 1.0 sleuf heeft. Kan iemand mij helpen, want ik word wanhopig van die hangers.
O, ja vegeten te vertellen: ik heb bios revisie 1009
DX 8.1
Detonater 23.11
DX 8.1
Detonater 23.11
Je p2l97 mobo kan niet genoeg stroom leveren aan je videokaart..
Je moet een draadbrug solderen om het te fixen, heb ik ook gedaan.
Als je niet wilt solderen wil ik het evt wel doen, of je kan een elektraboer vragen om het te doen.
Je moet een draadbrug solderen om het te fixen, heb ik ook gedaan.
Als je niet wilt solderen wil ik het evt wel doen, of je kan een elektraboer vragen om het te doen.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Euh, is het niet zo dat je mobo de hoeveelheid stroom niet kan leveren die je agp kaart nodig heeft ????
De Celeron 533 is trouwens de snelste die erin kan, moet je wel het 'oude' model hebben, die zonder sse d8 ik.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Je hebt waarschijnlijk versie 1.05 of eerder. Daarop werken de nieuwe AGP videokaarten niet (vanaf de TNT ongeveer). Dit komt omdat dit moederbord niet genoeg ampere's levert voor de videokaart. Ikzelf heb hetzelfde mb en dus ook hetzelfde probleem (Met een TNT@ in dit geval). Er is wel een oplossing, maar die vraagt wat lef
..
TNT-fix
Ikzelf heb dit ook toegepast, en het werkt nu perfect. (Ikzelf had trouwens de foto's van de website van Asus, maar daar kan ik ze niet meer vinden)
Zoek eventueel ff op google naar P2L97 ASUS en TNT
TNT-fix
Ikzelf heb dit ook toegepast, en het werkt nu perfect. (Ikzelf had trouwens de foto's van de website van Asus, maar daar kan ik ze niet meer vinden)
Zoek eventueel ff op google naar P2L97 ASUS en TNT
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Thnx jongens. Ik heb vanochtend t boeltje gesoldeer en t draait weer. Is de eerste keer dat ik op een moederbord heb gesoldeerd, ik had ff zweet in me pootjes:o. maar gelukkig draait ie weer super snel en stabiel
Volgens mij kan de Celly II er ook op. Mits de bord een spanning van 1.8V kan leveren. Op mijn P2B die het ook niet officieel ondersteunt wil het wel in elk geval.Op zondag 17 februari 2002 22:23 schreef FatalError het volgende:
De Celeron 533 is trouwens de snelste die erin kan, moet je wel het 'oude' model hebben, die zonder sse d8 ik.
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Pagina: 1