vinden jullie ook niet dat icestorm wat lui is geworden sinds itsnows modje is geworden... ik heb maar heel weinig topics gezien die door icestorm gesloten zijn in de tijd dat itsnows het modschapij heeft verkregen... dus icestorm... doe ook eens wat!
Ach ja, daar heb je nieuwe modjes voor, IceStrom zit nu lekker lui achter over en laat ItSnows al het werk doen
Niks mis met wat luiheid op z'n tijd 
Gewoon zo'n nieuwe/over actiefe/gemotiveerde mod al het werk laten doen tot dat ie het zat is en dan een nieuwe lite-mod aannemen, that's the spirit!
Gewoon zo'n nieuwe/over actiefe/gemotiveerde mod al het werk laten doen tot dat ie het zat is en dan een nieuwe lite-mod aannemen, that's the spirit!
Wie zegt dat modden puur slotten is ??
Topics sturen enzo is ool modwerk.
Topics sturen enzo is ool modwerk.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Zekers wel hoorOp zondag 17 februari 2002 20:46 schreef BreadFan het volgende:
Zo werk je een ander het beste in.
Trouwens, Llewella is helemaal nergens meer te vinden
speak for yourselfOp zondag 17 februari 2002 20:48 schreef Buzzman het volgende:
Zelfs modjes hebben social life enzo he
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Hallo spreek voor jezelf ja!Op zondag 17 februari 2002 20:48 schreef Buzzman het volgende:
Zelfs modjes hebben social life enzo he
Jij snapt hetOp zondag 17 februari 2002 20:44 schreef ItSnows het volgende:
Ik ben mod;
Hij is HGM
Maar serieus, ik heb toevallig of niet zo toevallig de laatste tijd wat veel dingen aan mijn hoofd om het zo maar te zeggen
Maar school begint weer dus ik kan weer aan de slag
Ik mis BulldogOp zondag 17 februari 2002 20:46 schreef BreadFan het volgende:
Zo werk je een ander het beste in.
Trouwens, Llewella is helemaal nergens meer te vinden
Of heeft iemand hem vastgebonden met een touw in het bos
J/k
Op zondag 17 februari 2002 14:12 schreef Bulldog het volgende:
Dit topic is verplaatst van [forum=10] naar [forum=11].
De afgelopen weken heb ik weinig tot niets gedaan /actief bezig geweest.Op zondag 17 februari 2002 20:55 schreef Garfield het volgende:
[..]
Ik mis Bulldog
Niets om je druk over te maken (alsof je dat al zou doen
Hij is inderdaad de laatste tijd wat minder aanwezig, maar zoals je zelf gemerkt had was hij vanmiddag nog wel online..Op zondag 17 februari 2002 20:55 schreef Garfield het volgende:
Ik mis Bulldog
Of heeft iemand hem vastgebonden met een touw in het bos![]()
Op zondag 17 februari 2002 14:11 schreef Bulldog het volgende:
Woei, het was mij een hele eer.
code:
1 2 3 4 5 Bulldog - zondag 17 februari 2002 13:29 delete Actie log: Username, was [EvilFox], changed into [Fokkie]
edit:
Hey, bull.. Niet stiekum posten als ik net over je aan het praten ben!
Hey, bull.. Niet stiekum posten als ik net over je aan het praten ben!
Verwijderd
Hij heeft met zijn takken van mijn forum af te blijvenOp zondag 17 februari 2002 20:11 schreef ReV3rEnD het volgende:
vinden jullie ook niet dat icestorm wat lui is geworden sinds itsnows modje is geworden... ik heb maar heel weinig topics gezien die door icestorm gesloten zijn in de tijd dat itsnows het modschapij heeft verkregen... dus icestorm... doe ook eens wat!![]()
Tsja dat deed ik wel een beetje, de reden heb ik in mijn eerdere reactie al gegeven(alsof je dat al zou doen)
De andere dingen in het leven zoals school en de vrouwen zijn ook erg belangrijk, en deze dingen moet je zeker niet verwaarlozen wat jij dus niet doet.
Ik zag het iddHij is inderdaad de laatste tijd wat minder aanwezig, maar zoals je zelf gemerkt had was hij vanmiddag nog wel online..
Icestorm heeft het gewoon goed geregeld.
Ik moet je trouwens complimenten geven over hoe je ItSnows afgericht hebt, hij reageert snel op SU'tjes
Ik moet je trouwens complimenten geven over hoe je ItSnows afgericht hebt, hij reageert snel op SU'tjes
Moet je maar minder quaken!Op zondag 17 februari 2002 20:50 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Jij snapt het
Maar serieus, ik heb toevallig of niet zo toevallig de laatste tijd wat veel dingen aan mijn hoofd om het zo maar te zeggen. Vakantie was ook niet echt wat je noemt rustig dus ik ben idd niet echt veel bezig geweest met sluiten van topics.
Maar school begint weer dus ik kan weer aan de slag.
Als mod van spielerij moet je natuurlijk wel weten waar je over praat.Op maandag 18 februari 2002 10:40 schreef obsidian het volgende:
[..]
Moet je maar minder quaken!
🌞🍃
Pff, ik heb Quake niet eens geinstalleerd op het momentOp maandag 18 februari 2002 10:40 schreef obsidian het volgende:
Moet je maar minder quaken!
Choeso jeiOp maandag 18 februari 2002 18:40 schreef IceStorm het volgende:
Pff, ik heb Quake niet eens geinstalleerd op het moment
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
gnagnagnaOp zondag 17 februari 2002 21:15 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Hij heeft met zijn takken van mijn forum af te blijven
wat d8 je ervan om samen de macht te grijpen in spielerij?
Pas maar op: Als IceStorm weer gaat CS'en mod ie helemaal niet meer
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
haha doe jij op school wel eens wat of zit je dan JUIST topics te sluiten uit vervelingOp zondag 17 februari 2002 20:50 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Jij snapt het
Maar serieus, ik heb toevallig of niet zo toevallig de laatste tijd wat veel dingen aan mijn hoofd om het zo maar te zeggen. Vakantie was ook niet echt wat je noemt rustig dus ik ben idd niet echt veel bezig geweest met sluiten van topics.
Maar school begint weer dus ik kan weer aan de slag.
IceStorm, als je een preventief front wil oprichten om deze staatsgreep te voorkomen - je hebt mijn ICQ.Op maandag 18 februari 2002 20:01 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
gnagnagna
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
De macht in SP is al de mijne dus waarom zou ik jou nodig hebbenOp maandag 18 februari 2002 20:01 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
gnagnagna
Tis wel rustig zow ...
We kunnen nu zelfs het einde van de LOD topics aankondigen zonder dat Ice ons te vlug af is
We kunnen nu zelfs het einde van de LOD topics aankondigen zonder dat Ice ons te vlug af is
Pagina: 1