Yo mensen 
Ik was al lange tijd onderdelen aan het sparen en aangezien ik de meeste dingen nu toch wel had en een Dremel kon lenen van een bekende ben ik dit weekend een uur of 5 bezig geweest aan mijn mod
* [NUT] ]bied zijn excusses aan voor de maat van de pics
heb ff geen proggy om ze te resizen...
Origineel
Om even te laten zien hoe het origineel er uit ziet

Fase 1
Zo ziet het er van buiten uit

In het donker

raampje kijken

Beetje wazig, maar zo ziet de achterkant er uit... i.v.m. ruimte gebrek aan de binnenkant van de kast, moest de 12cm delta dan maar aan de buitenkant

Zo ziet het er van binnen uit nu, zoals je kan zien zit er een barst in het plexiglas
domme ik drukte verkeerd op de schroevendraaier
moet dus tijdens fase 2 een ander venster in. ohja, DZ tape RULES! 

Na het werken aan de mod, kwam ik tot een plezierige conclusie dat verse ASII en een outtake fan dit als resultaat hebben
Dit is een Athlon XP1600+ op 1600Mhz 
Stressed is hij nu 36/21/23, dus da's ook niet slecht, zodra ik de intake-tube er in heb kunnen zetten (maken!?) dan verwacht ik misschien nog een graadje te kunnen pikken
oude temps waren 46/22/31 stressed en 39/22/29 idle 

Fase 2 planning
• Plexiglas vervangen
• Plexi buis op de CPU om de intake vanaf het raampje te begeleiden
• Kast verven (alleen zij- en bovenkant)
• Intake in de voorkant maken (gat in metaal is er al)
• Baybus maken (regeling fans + licht)
• Blacklight CCFL plaatsen
• SCSI kabel rounden + kabels ordenen (omwikkel spul is er al
)
Muhahahah
da was 'em 
en, wat vinden jullie er van?
PS: als iemand de pics kan verkleinen, gaarne de aangepaste piccies mailen naar nut@fun-industries.nl - BVD!
[edit]
text iets aangepast
[edit2]
Even de Plaatjes gerisized met [img=pix,pix] - ze zijn geen spat kleiner qua kb's!
Ik was al lange tijd onderdelen aan het sparen en aangezien ik de meeste dingen nu toch wel had en een Dremel kon lenen van een bekende ben ik dit weekend een uur of 5 bezig geweest aan mijn mod
* [NUT] ]bied zijn excusses aan voor de maat van de pics
heb ff geen proggy om ze te resizen...
Origineel
Om even te laten zien hoe het origineel er uit ziet

Fase 1
Zo ziet het er van buiten uit

In het donker

raampje kijken

Beetje wazig, maar zo ziet de achterkant er uit... i.v.m. ruimte gebrek aan de binnenkant van de kast, moest de 12cm delta dan maar aan de buitenkant

Zo ziet het er van binnen uit nu, zoals je kan zien zit er een barst in het plexiglas

Na het werken aan de mod, kwam ik tot een plezierige conclusie dat verse ASII en een outtake fan dit als resultaat hebben
Stressed is hij nu 36/21/23, dus da's ook niet slecht, zodra ik de intake-tube er in heb kunnen zetten (maken!?) dan verwacht ik misschien nog een graadje te kunnen pikken

Fase 2 planning
• Plexiglas vervangen
• Plexi buis op de CPU om de intake vanaf het raampje te begeleiden
• Kast verven (alleen zij- en bovenkant)
• Intake in de voorkant maken (gat in metaal is er al)
• Baybus maken (regeling fans + licht)
• Blacklight CCFL plaatsen
• SCSI kabel rounden + kabels ordenen (omwikkel spul is er al
Muhahahah
en, wat vinden jullie er van?
PS: als iemand de pics kan verkleinen, gaarne de aangepaste piccies mailen naar nut@fun-industries.nl - BVD!
[edit]
text iets aangepast
[edit2]
Even de Plaatjes gerisized met [img=pix,pix] - ze zijn geen spat kleiner qua kb's!