MacOS X op een Legacy Mac (OldWorld)

Pagina: 1
Acties:

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
na enkel uren kloten :) is het me gelukt!

OS X op een 7500 met een G3 300 kaart van Sonnet erin. Draait goed, na het patchen van de nodige onzin dmv tinkertool en MOX Optimize...

iig is het behoorlijk stabiel, maar moet je veel services de nek omdraaien om het allemaal lekker te laten draaien. Enige wat ik nog overweeg is Sosumi te installeren ipv Aqua voor de interface, maar eerst eens zien hoe hij zich in 'the real world' houdt...

Zijn er nog mensen met suggesties?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

*D

hoe ziet dat sosumi eruit btw :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
wel verkrijgbaar via:
http://conundrumsoft.com/
ik heb trouwens ook hier nog wat themes gevonden: http://homepage.mac.com/c__c/ nal van http://www.xlr8yourmac.com/

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
kick :)

vanochtend er nog even mee gewerkt, draait nog steeds :)

weet iemand waar er goedkoop dimms te rauzen zijn voor een 7500?

Verwijderd

hmmm, chem, 7500 is officieel 601 proc eh ? hmmzz, volgens mij moet daar gewoon 72 pins SIMM in... maar weet ik niet zeker...

verder, OS X @ een OldWorld mac als dat is ziek :) ik had de beta op een 8600 draaien, en dat schoot ook al niet op :)

misschien beter Linux daarop zetten ;) ;)

ik laatst OS X weer es een paar weken een testrun gegeven op me iMac, maar t schoot toch niet op.. nog een zooi foutjes, waarvan je denkt, nop, dat moet gefixed worden... en dat geeft opzich niet, want t is een geheel nieuw OS.. maar daarom stap ik nog niet over... EN omdat t langzamer is dan OS 9 :)

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
d'r gaan van die enge 168 pins 5v EDO DIMM's in die je nergens kan krijgen (of 3.3v) :(

of iig niet voor een redelijk prijs... ik heb 8 banken waarvan 4 gevulden dus er KAN nog wel wat bij, maar goed...

En het draait best goed trouwens...

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 12:12 schreef chem het volgende:
d'r gaan van die enge 168 pins 5v EDO DIMM's in die je nergens kan krijgen (of 3.3v) :(

of iig niet voor een redelijk prijs... ik heb 8 banken waarvan 4 gevulden dus er KAN nog wel wat bij, maar goed...

En het draait best goed trouwens...
als je die ergens cheap weet te fixen, ben ik je man... ik moet owk EDO DIMMS hebben voor mijn 8600 nog :( dingen zijn echt k*nk*r duur :'(

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 12:33 schreef Reflex het volgende:

[..]

als je die ergens cheap weet te fixen, ben ik je man... ik moet owk EDO DIMMS hebben voor mijn 8600 nog :( dingen zijn echt k*nk*r duur :'(
wat bied je voor een complete 7500 met G3 30 kaart, 2x 1gbe n 1x 2gb ? zit 4x 32 mb in :)

(met X geinstalled :+)

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 14:05 schreef chem het volgende:

[..]

wat bied je voor een complete 7500 met G3 30 kaart, 2x 1gbe n 1x 2gb ? zit 4x 32 mb in :)

(met X geinstalled :+)
hehe :) ik momenteel nixz :) dat vind me bank niet leuwk :) ik heb maar 64EDO in me 8600 zitten :'( :'(
Pagina: 1