Verwijderd

Topicstarter
IEmand ervaring met voodoo ?? en dan heb ik het niet over voodoopoppetje lek steken, nouja..dat ook....maar ook andere dingen /?

wie heeft er ervaring mee ??

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:07
Ik heb een Voodoo1 gehad een paar jaar geleden; hardstikke mooi. Misschien koop ik binnenkort wel een voodoo3...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nee..
hier heb ik (gelukkig?) geen ervaring mee, eigenlijk wil ik er ook niet zoveel mee te maken hebben ;)

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
'k heb nu en Diamond Monster II met Voodoo II chip dus.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:07
:)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, mijn Voodoo 2 zit nu in een oude bak van Jag, en ik heb zijn Voodoo 3 overgekocht toen hij een GeForce aanschafte. Ik zweer bij Voodoo!!

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 12:59
Kep het niet zo op voodoo
In afrika loopt er dan soms iemand rond in zwart pak en hoge hoed. Dit is een afbeelding van hem die ze vereren, de duivel dus. meer weet ik niet.
Lange tijd voodoo1 gehad nu voodoo2 in m'n machien. Ik speel ook maar 1 glide spelletje: OUTLAWS
Moet je maar eens kijken wat er nog allemaal op voodoo 1 draaid aan spellen, q3a UT ;wat dat betrefd gaaf kaartje.

diskeltische lurker

Verwijderd

het nare er van is dat als mensen voodoo met je doen , ze het je niet komen vertellen..

ik weet van een surinaamse vriend dat bij een begrafenis de wat ouderen een 'winti' krijgen, dat is een geest van de voorouders die het lichaam (meestal van de vrouwen) overneemt en die gaan dan dansen... hij vond het zelf nogal eng omdat ze dus ook met de lijkkist begonnen te dansen...

en verder had hij het over een 'bakroe'(ofzow) dat is dan een demoon ...
ter grootte van een lilliputter maar met een heel groot hoofd... oid
daar waren ze wel heel erg bang voor trouwens

maar ik weet eigenlijk niet eens of dat met voodoo te maken heeft..

tja en verder... de sigaren , de whiskey spugen tegen een geit en z'n strot open snijen.... een haan slachten...
zogenaamd om boze geesten te verdrijven

alleen in quake helpt dat niet zo ook al heb ik ook een ouwe voodoo1
een BFG werkt toch wat beter ;)

Verwijderd

Bah. gelukkig heb ik een TNT2 :)

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Technopeuter:
Dit is een afbeelding van hem die ze vereren, de duivel dus.
Nee, dit is 1 van de "guaras", de beschermers/bewakers uit de voodoo religie. Het skelet met de hoge hoed, sigaar, en wandelstok is beter bekend (zoals de Bond-fans misschien weten ;) ) als Baron Samedi. Hoewel het er voor ons angstig uitziet, is het voor hen zeker geen duivelsfiguur.

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Altijd zo'n gekloot met drivertjes voor die gare voodoo rommel, geef mij maar NVIDIA
Pagina: 1