Toon posts:

@work

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds zaterdag een aansluiting bij @work en onder XP draait het voor geen meter. Of ik nu met Microsoft Explorer of met Opera probeer te surfen, het maakt niets uit, niet vooruit te branden. Ook de mail ophalen met Outlook Expres gaat niet. Toen heb ik op een vrije partitie Windows ME geinstalleerd en alles werkt perfect. Ik kan lekker surfen met een goede snelheid ook het downloaden gaat prima en de mail ophalen en versturen is ook geen probleem. Waar zou dit aan kunnen liggen????

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
check je modemdrivers eens....

werkt het onder Xp TOTAAL niet? of een "beetje" ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai al een hele tijd onder XP en het heeft altijd gewerkt en er is niets veranderd. Ik hoop hier iemand te treffen die ook een account heeft bij @work en die ook onder XP dezelfde problemen heeft, of niet heeft natuurlijk.

Snakeman

Verwijderd

multi-link aanvinken

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

hey jij hebt wel je aansluiting gekregen ??
welk abbo heb je besteld ?? die van Fl 100,- ??

ik heb nog niks !

zijn er meer aangesloten ??

ik zal morgen maar weer bellen !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 20:03 schreef Kertje het volgende:
multi-link aanvinken
Je bedoelt met 2 lijnen tegelijkertijd inloggen, maar ik heb maar een account voor 64 Kb en niet voor dual. Of bedoel je wat anders?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 21:53 schreef xychix het volgende:
hey jij hebt wel je aansluiting gekregen ??

Ik ben afgelopen zaterdag aangesloten en heb mij op 30 november aangemeld.

welk abbo heb je besteld ?? die van Fl 100,- ??

Yep die van 99 piek excl.

ik heb nog niks !

zijn er meer aangesloten ??

ik zal morgen maar weer bellen !

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 12:30 schreef Snakeman het volgende:

[..]

Je bedoelt met 2 lijnen tegelijkertijd inloggen, maar ik heb maar een account voor 64 Kb en niet voor dual. Of bedoel je wat anders?
nee multi-link is een optie wat je kunt aanvinken, heeft niks met 2 lijnen te maken, moet je ff zoeken in de instellingen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 13:53 schreef Kertje het volgende:

[..]

nee multi-link is een optie wat je kunt aanvinken, heeft niks met 2 lijnen te maken, moet je ff zoeken in de instellingen
Ik heb het gevonden en nu kan ik onder XP ook normaal het net op. Alleen wil ik wel eens weten waarom het nu wel lukt.

• ddb
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-01-2022

ddb

@work is onder XP niet vooruit te branden. Geen ervaring onder ME. Als ik vanuit XP-Explorer dezelfde websites opvraag via MyWeb, is het echter razendsnel. En dat alles met dezelfde hardware en drivers.

Helpdesk van @work is mogelijk nog trager. Wie heeft de 'key' om dit probleem op te lossen?

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 13:13
Erg populair die @work topics ze schieten de grond uit, met in elke topic wel een vraag die al eens behandeld is maarja blijft lastig die search ksnap niet waarom ze dat hebben uitgevonden >:)

maar in iedergeval (tis al gezegdt wat deze post eigenlijk overbodig maakt, maar kmoest ff kwijt :) ) de multi aanvinken :)

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 17:08 schreef ddb het volgende:
@work is onder XP niet vooruit te branden. Geen ervaring onder ME. Als ik vanuit XP-Explorer dezelfde websites opvraag via MyWeb, is het echter razendsnel. En dat alles met dezelfde hardware en drivers.

Helpdesk van @work is mogelijk nog trager. Wie heeft de 'key' om dit probleem op te lossen?
sorry maar wat kun jij slecht lezen |:( |:(
Pagina: 1