Wireless headsets

Pagina: 1
Acties:

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
eej,

binnenkort hebben we op school een musical. Daar willen we graag gebruik maken van wireless headsets, dus overleg tussen techniek, draadloos. Had er eentje al bij de Bart Smit dit geval opgeduikeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x375/066183.gif

maar ik vind 't een beetje onding, en ik zie mezelf nog niet zo op m'n knar er mee lopen :+

zijn er alternatieven voor dit apparaat, betaalbaar, en met goed bereik?

Verwijderd

bart shit :+

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro *

• HunterPro
  • Niet online
en nog een keer... :P

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-03 22:06

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik denk dat er geen alternatief is voor je budget.

Op de motor (en in andere situaties) kom je nog wel eens van die kleine walkiw-talkies tegen. Die zijn bij de betere electro/motor/hobby winkel te krijgen. Kosten alleen iets van €250,- per 2 stuks (incl. headset dan).

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 13:21 schreef Boss het volgende:
Ik denk dat er geen alternatief is voor je budget.

Op de motor (en in andere situaties) kom je nog wel eens van die kleine walkiw-talkies tegen. Die zijn bij de betere electro/motor/hobby winkel te krijgen. Kosten alleen iets van €250,- per 2 stuks (incl. headset dan).
mijn budget is het probleem niet. Doe maar een gooi. Maar wat ik bedoel is ook niet zo'n hele koptelefoon, maar puur zo'n plasticje voor _om_ je oor (je ziet ze wel bij beveiligingsmensen) en zo'n microfoontje aan je boord.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45
Meestal is dat gewoon een porto met zo'n headset eraan vast.

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 13:28 schreef Steven het volgende:
Meestal is dat gewoon een porto met zo'n headset eraan vast.
ook goed! Maar waar vind ik die gein? :P
Pagina: 1