Toon posts:

Verschil tussen Lite-on, Aopen, LGE 24x10x40?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet nou echt het verschil tussen deze modellen. Qua prijs zijn ze precies hetzelfde alleen de LG electronics is 7 euro goedkoper (123) dan de andere twee (130)

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
kzou dit ook wel es willen weten, kheb net een LG 24x gekocht want zijn 16x broertje kwam aardig goed uit tests.

Kheb hier ook nog een plextor 12x liggen, dus een van de twee branders hou ik, de andere gaat in miojn oude PC en wordt verkocht. Welke zal ik houden?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Topicstarter
die 24 houden en die Plextor verkopen :?

Verwijderd

Ik heb die LGE 24 speed hou dat die is gewoon perfect.
Ondersteunt ook 99 minuten cdŽs heb het alleen nog niet geprobeerd.
Komt bij testen ook zeer hoog naar voren.

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:43
mijn aopen van 2 jaar is dit weekend kapot gegaan :(:(:(
voor mij geen aopen meer :(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
rot maar op met die 24x

wacht wel op dit mooie ding

LITE-ON CD-RW
32x12x40x
Interne CD-ReWriter
PRIMEUR: 32-VOUDIGE SCHRIJFSNELHEID
Snelheid: 32x schrijven, 12x herschrijven, 40x lezen, Smart-Burn / Smart-X voor
volledig buffer-underrun vrij-branden.

199 bij Mediamarkt

2 weekjes wachten en dan zal die wel een stukkie goedkoper zijn

Verwijderd

Lees even wat reviews, en kom er achter dat die 24 speed beter zŽn geld waard is.
En als het een 32 speed moet zijn koop dan de mitsumi die is net iets beter.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 21:26
ben zeer tevreden met mn 24x die 32x zal toch niet zoveel sneller gaan qua tijd.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik vroeg dit omdat ik van iedereen hoor dat voor de die-hard CD-bakker de Plextor een must is. Nou ben ik niet echt die-hard, maar ik draai toch gemiddeld 1 CD'tje per dag, dus vraag me af of de LG dat uithoudt op de lange termijn.

Ook ben ik nogal gehecht aan mijn plextortje, nog nooit een coaster (ja behalve dan door mijn schuld, 2 grote files tegelijk unrarren op een duron700 werkt dus niet tijdens een burn >:) ), en dat vergeleken met mijn vorige, een 2x HP van 600 gulden destijds die ongeveer 75% van de CD's omvormde tot frisbee

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Pagina: 1