Hoezo, scheef?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nu weet ik dat het moderatie-gedoe tegenwoordig niks voorstelt, maar wat ze hier presteren is wel vrij extreem denk ik zo...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op zondag 17 februari 2002 18:35 schreef wildhagen het volgende:
Nu weet ik dat het moderatie-gedoe tegenwoordig niks voorstelt, maar wat ze hier presteren is wel vrij extreem denk ik zo...
Al zwemt * KeX nogal redelijk met plezier tegen de stroom in, * KeX moet helaas toch passen.

* KeX moet op doktersadvies het modden van linsux en M$ draadjes zoveel mogelijk beperken.

:+

Je ziet het zo vaak geschreven zo, dat ik langzamerhand niet meer weet hoe je het nou echt moet schrijven.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zondag 17 februari 2002 18:35 schreef wildhagen het volgende:
hmm moderatie-'gedoe' valt best wel mee, zag slechts één losbandige moderatie-tag... verder enkel wat licht schaafwerk, heb twee trollen die mijns inziens nogal onterecht meegesnoeid waren terug naar 0 gebracht (en daar mogen ze wmb blijven)
2 post een +1 gegeven en 4 een -1

wat wel slechts is en zeer zorgwekkend is het niveau van de reacties zelf, 22 reacties warvan 8-9 trolls/flames...

misschien een ideetje om ook een stop te zetten op het (snel) reageren van mensen op bepaalde threads, bv. dat mensen met een Karma onder de 25 pas 2 uur na posten mogen reageren op bepaalde post (troll-gevoelige onderwerpen) en mensen met een karma onder null zelfs pas 5 uur ofzo?
zoiets zou zowel de first posts alswel de snelle trolls de kop indrukken

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik dacht dat het nu wel aardig staat.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mjah, enige reactie op het mod-gebeuren daargelaten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ikke niet weten wat ik hier mee moet doen. Is dit nou echt troll of probeert hij info toe te voegen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
geen idee, maar ik heb hem ff een +1 gegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ik van de ene war in de andere war, ik maar een schuttersputje gegraven op de desbetreffende draad wat kogels afgevuurd en wat wonden gehecht, ik vond ook een merkwaardige http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=465206
staat nog net op 2 >:)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op maandag 18 februari 2002 00:27 schreef Spice het volgende:
ik van de ene war in de andere war, ik maar een schuttersputje gegraven op de desbetreffende draad wat kogels afgevuurd en wat wonden gehecht, ik vond ook een merkwaardige http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=465206
staat nog net op 2 >:)
Staat nu op 1 en daar ben ik het mee eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
De meneer in deze post is nogal gefrustreerd denk ik, misschien mocht hij gisteren wel niet van zijn vriend (of vriendin), maar het is toch écht een troll van formaat..

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
En done again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 14:37 schreef wildhagen het volgende:
De meneer in deze post is nogal gefrustreerd denk ik, misschien mocht hij gisteren wel niet van zijn vriend (of vriendin), maar het is toch écht een troll van formaat..
Maar met humor :P
Pagina: 1