Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
bij mij lag het aan het toerental van de hardeschijf...
wat dus erg ver was teruggelopen.
Als het goed is kun je het nakijken met Sisoft Sandra.
[Correct me if i'm wrong]
gewoon ff sandra runnen and check it out.
het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Zoja, ff onder de windows bij device manager ff de hardeschijf weghalen en rebooten.
Als dat niet wil ff nieuwe 4-1 drivers.
Ben ik blij dat ik geen via meer heb.
Whatever.
Net even Sisoft Sandra gedraaid, en hij blijft maar ratelen.
Hij zegt dat het 5-10 minuten duurt, maar na 20 minuten was hij nog niet klaar.
Toen maar gestopt
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Geduld is een schone zaakOp zondag 17 februari 2002 21:26 schreef Famoso het volgende:
Via drivers zitten er ook al op.
Net even Sisoft Sandra gedraaid, en hij blijft maar ratelen.
Hij zegt dat het 5-10 minuten duurt, maar na 20 minuten was hij nog niet klaar.
Toen maar gestopt
?Op zondag 17 februari 2002 21:29 schreef dish3r het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Tja, maar het lijkt me niet echt gezond als een programma als Sisoft Sandra, wat ook op oudere computers wordt gebruikt zegt dat het 5-10 duurt, dat het dan bij mij veel langer duurt.
Ff proberen a.u.b
FF nog iets anders, draai ff een info proggie (www.statbar.nl) en kijk wat je cpu percentage is tijdens de test en tijdens het copieren van bestanden. Als dit rond de 80/90% ligt is waarschijnelijk dma gedisabled.
Whatever.
DMA staat zowel in de bios als in windows aan.Op zondag 17 februari 2002 21:45 schreef meendering het volgende:
Famuso heb jij mijn aanbevelingen al opgevolgt?
Ff proberen a.u.b
FF nog iets anders, draai ff een info proggie (www.statbar.nl) en kijk wat je cpu percentage is tijdens de test en tijdens het copieren van bestanden. Als dit rond de 80/90% ligt is waarschijnelijk dma gedisabled.
Probeer het eens met een andere kabel etc.
Hoe heb je je hd aangesloten? Alleen? Of hangt er nog een cd-rom speler aan?
Whatever.
Ik zal het zo wel even proberen.
Iemand nog een idee
Wat zegt Sandra Sisoft over je schijf eigenlijk? en in welke pio mode draait je HD eigenlijk? kan het zijn dat je cache op je hd is gedisabled?
hier heb je natuurlijk allerlei mogelijkheden voor om dat op te lossen. Je kan natuurlijk een tweede check draaien met een beter hd programma topic217118 of je deelt je hd in in kleinere partities, gebruik in ieder geval geen fat, liever fat32 liefst ntfs.
Buiten dat kan je ook de juiste samsung tools gebruiken om hem te diaggen.
en uiteindelijk kan je altijd nog contact opnemen met de verantwoordelijke computerzaak of fabrikant:
Samsung Electronics Benelux BV
Fleminglaan 12, 2289 CP Rijswijk, The Netherlands
0800 2295214
31 70 319 2779
http://www.samsung.nl
succes !!!
Die samsung tools had ik ook al geprobeerd, maar het programma wilde hem niet herkennen als samsung harde schijf
Ik weet zeker dat het er wel een is.
De harde schijf is al NTFS geformateerd en staat op UDMA.
Ik zal dat hd-check programmatje eens proberen
Humor moet je serieus nemen
Verwijderd
Greetz
CaNdYmAn