Ik zit met ontzettend luxe probleem. Ik heb een beamer en een lcd flatpanel en ik heb een Matrox dual head g450. Alleen die laatste voldoet niet meer. Ik heb weer te veel geld op mijn bank staan en ik wil die nieuwe ATI (lees Hercules) 8500DV hebben. Alleen daar zit maar support op voor 1 vga(dvi) aansluiting. Nu is dit opzich geen probleem want je kunt het vga signaal makkelijk splitsen (als je de juiste hardware hebt). Een van mijn levensfilosofie punten zijn: als het goedkoper kan, dan doe ik dat! Dus ik heb ergens op internet een schema gevonden(hieronder te zien) met een schakeling om het VGA signaal te klonen. Nu zitten er dus 3 chips op met 4 transistoren erop die het signaal versterken. het mogen dus ook 12 losse transistoren zijn.

nu is het dat die chips vooral bekent zijn in Amerika en niet in Nederland(rotterdam). Dus wie weet wat ik hiervoor nodig heb...
alvast bedankt.

nu is het dat die chips vooral bekent zijn in Amerika en niet in Nederland(rotterdam). Dus wie weet wat ik hiervoor nodig heb...
alvast bedankt.